מבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא הרצוג: "אני מודע לחשדנות ולאי האמון. בואו ניתן לזה סיכוי"

נשיא המדינה יצחק הרצוג פרסם לפני זמן קצר (שישי) את התייחסותו לאירועים הפוליטיים בעקבות השינויים המתוכננים של הקואליציה במערכת המשפט ואמר כי יעשה כל שביכולתו על מנת להביא את הצדדים להסכמה.

"אנו בפתחה של תקופת החגים והימים הלאומיים שלנו. כפי שהבטחתי לכם בשלושת החודשים האחרונים, אני עושה כל שביכולתי על מנת להביא ליציאה מהמיצר ולנסות להגיע להסכמות רחבות ככל הניתן. בימים האחרונים הצוות שלי ואני קיימנו סבב פגישות עם נציגי הקואליציה והאופוזיציה. המפגשים היו ברוח טובה ושוחחנו בהם על עצם ההליך מתוך כוונה להגיע להסכמות על מנגנון השיחות, מודל ההתנהלות ואופן קבלת ההחלטות. בתקווה ואמונה שעם מנגנון שיח ראוי נוכל להגיע להסכמות מהותיות. אני רואה בחיוב רב את המאמץ הזה."

עוד הוסיף הרצוג כי "צוות בית הנשיא ואני נמצאים בקשר שוטף עם נציגי הסיעות השונות לקראת המשך התהליך. אני קשוב לקולות העולים מן העם. אנחנו נותנים תשומת לב להצעות, הרעיונות והקריאות המופנות אלינו מהעם כולו. אני מבטיח לעשות כל מאמץ ומצפה לכך גם מצד כל השותפים לתהליך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרצוג הסביר כי על הצדדים לתת הזדמנות כנה להידברות, "אני מודע לכך שחומות החשדנות גבוהות. אני יודע לצערי שיש איבה ואי אמון. חשוב שננשום עמוק, נסתכל על המציאות וניתן סיכוי אמיתי לתהליך ההידברות. המדינה שלנו יקרה לכולנו. האתגרים שלה במישורים הבטחוניים, הכלכליים והחברתיים גדולים ביותר. מזיגה של יהודית ודמוקרטית היא שילוב נפלא בעיני ועלינו לשמור עליו מכל משמר. ניתנה לנו ההזדמנות לנסות לשנות את הכיוון. לנסות ולהוביל לתהליך שיכול אפילו להיות טוב ובריא לאומה שנמצאת בויכוח קשה. בואו ניתן לזה סיכוי."

נשיא המדינה - יצחק הרצוג
ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ

4 תגובות

  1. הקנאה בביבי מסנוורת אותכם תמשיכו להתאמץ חבורת רשעים

  2. משרד מיותר פוליטי חבל על המליונים שנזרקים לפח האשפה

  3. תהיה קודם אתה אמין. הרי אתה כל כך עצוב שהליכוד בשלטון .הבעיה לא הרפורמה.
    פשוט לא השלמתם עם התוצאות

  4. אי אפשר להאמין לנתניהו לאף מילה.אתה תמים אם אתה חושב שהוא יוותר על החוק.

Back to top button