חדשות הארץמבזקים

לאחר נתיחת גופתה של תושבת פרדס חנה שנמצאה מתה בביתה, אין חשד לפלילים

המכון לרפואה משפטית שחרר הערב (שישי), בתום הנתיחה את גופת האישה כבת 50, תושבת פרדס חנה, שנמצאה אתמול כשהיא מחוסרת הכרה בביתה. לאחר הבדיקה נקבע כי לא עלה חשד לפלילים.

האירוע כאמור אירע אתמול בבוקר. ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 11:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בדירה בפרדס חנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותה."

פראמדיקית מד"א מיכל סקוירסקי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מד"א שרון - זירת אירוע
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות המקרה, גבר בשנות ה-50 לחייו עוכב בחשד למעורבות באירוע.

מהמשטרה נמסר: "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח בדבר אישה שנמצאה בביתה ללא רוח חיים ועליה סימני אלימות. גורמי רפואה שהוזעקו למקום ביצעו באישה פעולות החיאה אך נאלצו לקבוע את מותה. שוטרי תחנת זכרון יעקב שטיפלו באירוע, עכבו את גבר בשנות ה-50 לחייו בחשד למעורבתו באירוע. הרקע והנסיבות בבדיקה."

7 תגובות

  1. מגיפת נפגעי הזריקות של פייזר. לא מנתחים באמת כדי לא למצוא קרישי דם תוצאות של פייזר 💉💉🥲💉

  2. תופרים תיקים להרבה אנשים המשטרה בישראל מזויינת מאוד בגלל זה צריך רפורמה …. איזו רפורמה זו שאלה ….. מה שבטוח זה שהמשטרה ..תביעות המשטרה… הפרקליטות … כלבים בני עוולה .. ואיםה שהם יכולים לסגור פינה בלי לעבוד קשה זה מה שהם עושים … משטרה של זבלים ומושחתים זו התוצאה שקיבלנו.
    במיוחד משטרת נתניה ומשטרת שכונות דרך לוד 100 תל אביב לצומת ליבכם.

Back to top button