מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר: "כשמדובר בי התקשורת לעולם לא תציג את האמת והעובדות"

השר איתמר בן גביר התייחס הערב (מוצ"ש) לפרסומים אודות המשמר הלאומי והטענות הנשמעות שמדובר במליציה פרטית שלו וביקש לעשות סדר בדברים.

לדבריו, "המשמר הלאומי הוא פרויקט ציוני בעל חשיבות ביטחונית מן המעלה הראשונה, אשר ייתן הגנה לאזרחים בערים המעורבות, יטפל במגפת הפרוטקשן ודמי החסות כלפי חקלאים ובעלי עסקים בנגב ובגליל, ויילחם בבעיית הפשיעה והנשק הלא חוקי במגזר הערבי. מה התקשורת מדווחת: ״המיליציה של בן גביר״. ״צבא פרטי״. פייק מוחלט! "

בן גביר ציין כי "האמת: המשמר הלאומי (במידה ויופעל תחת המשרד לביטחון לאומי) יורכב מיוצאי משמר הגבול ולוחמי צה״ל במילואים, כמו גם מאלפי מתנדבים. הוא יורכב מכל שכבות האוכלוסייה בישראל. אנשי שמאל, ימין, קיבוצים ופריפריה. ללא שום הבדל. הניסיון לצייר את המשמר הלאומי כ״מיליציה של בן גביר״ הוא פופוליסטי ונלוז. בואו נמשיך. מה התקשורת מדווחת: ״בן גביר דורש שהמשמר יהיה כפוף לו ישירות״. פייק מוחלט! "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר ממשיך להסביר: "אנחנו בוחנים מספר אפשרויות בנוגע לגוף הגג שיתכלל את המשמר הלאומי. כבר לפני שלושה חודשים ביקשתי מהמשטרה לגבש ולהציג לי תכנית שבה המשמר הלאומי יהיה כפוף למפכ״ל והמשטרה באופן ישיר. בין אם זו תהיה המשטרה ובין אם המשרד לביטחון לאומי, ההחלטות יתקבלו באופן המקצועי ביותר."

בן גביר מתח ביקורת על התקשורת ואמר: "אם היו קוראים לי יאיר לפיד או עמר בר לב, היו מעמידים אותי לזכייה בפרס ישראל. אבל כשמדובר בי התקשורת לעולם לא תציג את האמת והעובדות. אני לא מתרגש. אני אמשיך לעשות את הטוב ביותר שאני יכול עבור עם ישראל."

בן גביר במטה הארצי של המשטרה
צילום: משטרת ישראל

2 תגובות

  1. תקשורת עויינת חד צדדית
    שיש כבר שר שעובד כמו שצריך לא כמו בר לב הישנוני
    לא נותנים לו לבנות משטרה חזקה

Back to top button