חדשות הארץמבזקים

"המשטרה נקטה היום באלימות מטרידה נגד תומכי הדמוקרטיה"

מובילי ההפגנות נגד נגד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין פרסמו לפני זמן קצר (מוצ"ש) הודעה בתגובה למקרי האלימות, לטענתם, כנגדם על ידי המשטרה והגברת הכוח והשימוש באמצעים לפיזור הפגנות. היום דיווחו מפגינים שהמשטרה עשתה שימוש בכלי מיוחד המפיק תדרים מחרישי אוזניים בשם "צעקה" כנגדם.

"פחות מ-72 שעות אחרי ההפגנה בעד הדיקטטורה, שבה משטרת ישראל פתחה את הירידה לאיילון לתומכי הדיקטטורה, המשטרה נקטה היום באלימות מטרידה נגד תומכי הדמוקרטיה. אסור לעבור לסדר היום על מה שאירע הערב." אמרו מארגני ההפגנה והוסיפו, "אנו דורשים מהמפכ״ל לערוך עוד הלילה דיון חירום בעניין, וממח״ש לחקור לעומק את האלימות המזעזעת, לרבות השימוש המופרע במכתזית בכינון ישיר מטווח קצר, הפעלה לראשונה כלפינו של הכלי 'צעקה' והכאת מפגינה שלא היוותה כל סיכון באלה. לא ניתן לבן גביר להפעיל עלינו את המשטרה באלימות ולהפוך אותה למיליציה שלו. לא ניתן לדיקטטורה לעבור ולחדור לשורות המשטרה."

הפגנה - נתיבי איילון - חסימת כביש
ארכיון. צילום: אמיר גולדשטיין

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. ראיתי ששוטר על סוס מכה באלה מפגינה שעמדה מחוץ לקו הלבן בכזו אכזריות ואני שואלת אם ככה הוא עושה בבית לבת שלו ואו לאישתו ומה הקטע של שוטרים על סוסים בהפגנות מסכנים הסוסים ואיפה כל תנו לחיות לחיות נדם כולם

Back to top button