צרכנות

ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה

אחד מהפיוטים החשובים ביותר ביהדות הוא פיוט "ונתנה תוקף" שנאמר בראש השנה וביום הכיפורים. המשפט המשמעותי ביותר מתוך הפיוט הוא המשפט הבא: "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה". לא צריך להיות מבין גדול בשביל לראות עד כמה ההתייחסות לצדקה היא קריטית ביהדות. הצדקה שקולה לתפילה ולחזרה בתשובה לפי הפסוק הזה שנאמר בימים חשובים במיוחד. מי שיתרום ובו בזמן גם יישא תפילה ויחזור בתשובה יוכל להוריד מעצמו את רוע הגזירה. מהיום אין סיבה שתמצאו את עצמכם במצב בו לא תיתנו לצדקה בהתאם ליכולתכם.

 

צדקה חשובה במיוחד

אם יצא לכם לחשוב כי תפילה וחזרה בתשובה מספיקות, חובה עליכם להכיר את הפסוק הזה. לעיתים בראש השנה או ביום הכיפורים לא באמת מתייחסים למשמעות האמיתית שלו. הצדקה היא חלק בלתי נפרד מהדרך אותה יהיה עליכם לעבור כדי להעביר את רוע הגזרה. לא נתתם צדקה? תמצאו את עצמכם ניצבים רק באמצע השביל אותו בחרתם לעצמכם. ברגע שעושים את כל שלושת הפעולות הללו יהיה אפשר להסיר את רוע הגזרה – תרמו כעת בקלות רבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

לתת צדקה בשנת 2023

איך הייתם נותנים צדקה בעבר? פעם כדי לתת צדקה היה עליכם להתאמץ ולחפש את האנשים הנכונים.

כיום כולנו מבינים כי לא חייב להתאמץ יתר על המידה כדי לקיים את המצווה. תוכלו לתת תרומה באמצעות בית חב"ד.

אמרו חז"ל  עשר בשביל שתתעשר, ע"י הנתינה זוכים לקבל בחזרה שפע אין סופי מהקב"ה.

בשנת 2023 כבר אפשר לתת צדקה בלי שיהיה עליכם לצאת מהבית.

 

לתרום אונליין מכל מקום ובכל זמן

התירוצים שהיו קיימים בעבר כבר אינם רלוונטיים נכון להיום.

כולם יכולים לתת תרומה, גם מי שיהיה עסוק עם המון עניינים נוספים. שגרת החיים שלנו מתקדמת כל הזמן, לחלקנו יהיה קשה לעצור כדי לחפש אנשים נזקקים. מה כן יהיה אפשר לעשות? להיכנס לאתר בית חב"ד על מנת לתת תרומה מקוונת מכל מקום ובכל זמן.

קיימו את המצווה אונליין מבלי שיהיה עליכם לשנות את התוכניות הקיימות.

Back to top button