חדשות הארץמבזקים

אירוע הכאת המפגינה באמצעות אלה עורר סערה ענקית: "מדובר באירוע שערורייתי"

בהמשך לאירועי אמש במחאה בתל אביב, בשיחה שהתקיימה בין מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז תל אביב ניצב עמיחי אשד, ביקש היום (ראשון) המפכ"ל מניצב אשד לתחקר את האירוע בו הוכתה מפגינה באמצעות אלה על ידי פרש. עוד הנחה המפכ"ל את מערך אגף המבצעים, על הקצאה מיידית של מצלמות קסדה למערך הפרשים על מנת לתעד אירועים אלה בזמן אמת.

המפגינה שהוכתה היא יעל ראובני, מדריכת רכיבה טיפולית ועובדת בעצמה עם סוסים. בנוסף, היא אחותו של כתב הבריאות בכאן 11 נוב ראובני, שהתייחס למקרה אתמול בחשבון הטוויטר שלו.

מתוך עמוד הטוויטר של נוב ראובני @Nov_reuveny

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "התיעוד אמש מתל אביב בו נראית אלימות כנגד מפגינה, הוא מטריד. בכוונתי לפנות למפקד מחוז תל אביב עמי אשד ולדרוש הבהרות אודות האירוע. במקביל, אני מגנה בתוקף את קריאות ההסתה המזעזעות שנשמעו לעבר השוטרים כגון "נאצים", הגורמות לזילות השואה, יחד עם פגיעה חמורה בסוסי משטרה, ואני קורא לפרקליטות להעמיד לדין את המסיתים ופורעי החוק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה״כ דבי ביטון (יש עתיד): "הסרטון המצמרר בו פרש המשטרה מכה באכזריות שוב ושוב בשוט את יעל ראובני, בזמן שהיא צועדת לצד הכביש רק ממחיש את המדיניות האלימה של השר בן גביר. זה אותו שר שדורש מהשוטרים לנהוג באלימות כלפי המפגינים וכעת הוא עתיד להקים מליציות הנתונות תחת פיקודו. על משטרת ישראל לטפל במקרה בחומרה. לא נקבל אלימות חסרת רסן כנגד אזרחים."

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי פנתה אתמול בלילה במכתב בהול למפכ"ל קובי שבתאי לאחר האירוע, במכתב נכתב כי "לפי הדיווחים והתיעוד שפורסם, בהפגנה הערב אירע אירוע קיצוני בו פרש משטרה תקף באלימות מפגינה. מדובר באירוע שערורייתי, ואני קוראת לך לפעול בכל האמצעים על מנת לוודא שהמקרה הנדון יטופל בחומרה הראויה ומקרים שכאלו לא יישנו."

לדברי ח"כ מיכאלי: "הפרש האלים הזה צריך לעוף ממשטרת ישראל עוד הלילה. פניתי למפכ"ל בדרישה לקבל תשובות על ההתנהלות הבריונית של הפרש נגד המפגינה הצעירה הערב באיילון. לא נעבור על כך לסדר היום".

4 תגובות

  1. למה לא מראים את הכאת הסוס שהפילו אותו ואת השוטר

  2. לא השוטר ולא היא התנהגו בתום לב
    מגיע לשניהם להענש –
    היא עוד מתחזה לנכה כאילו בגלל המכה היא "בכסא גלגלים"..
    נראה שהיא בצורה מכוונת מנפחת מעל כל פרופרוציה את המכה שקיבלה

    נשמעת בראיון על כסא הגלגלים כפקצ'ה /פרחה לגמרי ..
    וגם השוטר נראה כמו ערס זבל

    סה"כ רואים שוטר זבל שמרביץ לאישה זבל
    המנטליות הישראלית במיטבה.
    אף אחד מהם לא תמים ולא פועל בתום לב ..ומיתמם אח"כ שהוא /היא רק עשו מה שחוקי ובתום לב..כשהם לא !!

  3. השוטר שהיכה אותה אדם מאוד מסוכן ביום יום שלו. צריך מייד להשעות אותו ולהעיף מהמשטרה ומכל עבודה ציבורית. חוצפן אלים

Back to top button