מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו גיבה את השוטרים והזהיר: "אני מציע לאויבינו לא לטעות"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא לפני זמן קצר (ראשון) דברים בפתח ישיבת הממשלה השבועית. בפתח דבריו בירך את אמסלם וגולן על הצטרפותם באופן רשמי לשולחן הממשלה כשרים.

בפתח דבריו בירך נתניהו את אמסלם ואמר: "אני רוצה לברך את חברנו דודי אמסלם שמצטרף לשולחן הממשלה, ברוך בואך. אנחנו מקימים היום גם את המשרד למעמד האישה, דבר שאני בזמנו יזמתי כאגף בממשלה והיום אנחנו הופכים אותו למשרד רשמי, אז ברוכה הבאה השרה מאי גולן."

נתניהו הוסיף ודיבר על הפיגוע שאירע בשער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים ועל הטרור: "אנחנו פועלים נגד הטרור בכל האמצעים, ואנחנו עושים זאת בשני אופנים: ראשית, אנחנו פועלים ונלחמים נגד המחבלים עצמם. בחודשים האחרונים כוחותינו חיסלו עשרות מחבלים ועצרו מאות אחרים. אני נותן גיבוי מלא למשטרת ישראל על סיכול המחבל בהר הבית בסוף השבוע. כולנו מתפללים לשלום חיילי צה"ל שנפצעו בפיגוע הדריסה אמש בגוש עציון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שנית, אנחנו גובים מחיר כבד מהמשטרים שתומכים בטרור, מחוץ לגבולות ישראל. אני מציע לאויבינו לא לטעות. הוויכוח הפנימי בישראל אינו פוגע ולא יפגע כהוא זה בנחישות, בעוצמה וביכולת שלנו לפעול נגד אויבינו בכל החזיתות, בכל מקום ובכל עת שידרשו. ובאשר לוויכוח הפנימי: אנחנו נמצאים כעת בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה. אני רוצה להזכיר לכם שלפני הבחירות רבים ממנהיגי האופוזיציה הנוכחית תמכו בשינויים מהותיים במערכת המשפט. לכן יש כאן בסיס להסכמות שברצון טוב, בהידברות אמיתית, אפשר להגיע אליהם. " הוסיף ראש הממשלה.

לסיום, אמר נתניהו: "השבוע עם ישראל יסב לשולחן הסדר. אני רוצה להזכיר לכם שבמהלך הדורות בחג הפסח תמיד זכרנו שיש לנו עבר משותף בן אלפי שנים ועתיד משותף שהתבטא בתפילה בשנה הבאה בירושלים הבנויה. עכשיו, בירושלים הבנויה נזכור עוד יותר שיש לנו עבר מפואר ועתיד מזהיר – ביחד. אני מאחל לכל עם ישראל חג פסח כשר, שמח ושקט".

ישיבת ממשלה - בנימין נתניהו - יריב לוין
צילום: קובי גדעון, לע״מ
ישיבת ממשלה - בנימין נתניהו - יריב לוין
צילום: קובי גדעון, לע״מ

Back to top button