מבזקיםפוליטי / מדיני

הכירו את המפלגה החדשה שתתמודד בבחירות ה-25 לכנסת ישראל

מפלגת 30/40 הגישה היום (שני) את רשימתה, ותתמודד בבחירות ה-25 לכנסת ישראל.

מפלגת 30/40 קמה על מנת לאפשר למשפחות הצעירות, בני השלושים / ארבעים, עמודי התווך של ישראל, להשפיע באופן ישיר על החיים במדינה, כמי שנושאים בעיקר הנטל, וזאת על בסיס שלושה עקרונות:

● מאבק ללא פשרות בבירוקרטיה = המדינה למען האזרח ולא האזרח למען המדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

● עידוד מירבי של תחרות ושוק חופשי = רק תחרות אמיתית תוריד מחירים.

● השקעה בתשתיות הלאומיות = עם דגש על חיבור הפריפריה למרכז.

מצע המפלגה מתמקד בחמישה יעדים ברורים: דיור בר השגה, חינוך בר השגה, בריאות בת השגה, תזונה בת השגה ותחבורה בת השגה.

צילום: שירן יחיא

יו״ר המפלגה סטלה ויינשטיין אמרה: "אני מאוד נרגשת לבשר על כך, שמפלגת 30/40 שהקמתי יחד עם שותפים אמיצים, תתמודד על הזכות הגדולה לייצג את אזרחי ישראל. שם המפלגה שלנו אומר מי אנחנו ולמען מי באנו לעבוד. בני השלושים והארבעים, המשפחות הצעירות בישראל, הנושאים את עיקר הנטל במדינה. אנחנו עובדים, משלמים מסים, מגדלים ילדים, נאנקים תחת משכנתאות או דמי שכירות, משלמים את חשבונות החינוך שהוא ממש ״לא חינם״, חולמים על קצת תקווה, ומובלים שוב לקלפי כמו עדר. במקום שיתנו לנו תשובות על הבעיות שלנו, דורשים מאיתנו להצהיר על נאמנות לגוש. זאת לא דמוקרטיה. זאת עבודה בעיניים והאשמת הקורבן. לא אנחנו אשמים בכך שכבר בפעם החמישית הפוליטיקאים עסוקים בלריב מי ינהל את המדינה, ואילו הבעיות והצרכים שלנו הם לא יותר מרעשי רקע."

"ועוד דבר חשוב" הוסיפה יושת ראש המפלגה, " אנחנו באים לא רק להיאבק למען עתיד הילדים שלנו, אנחנו מבקשים לסגור חשבון גם בעבור ההורים שלנו. ניסו לתייג אותי כמפלגת ״עולים״. עליתי לארץ בגיל 6 ואני אכן דוברת רוסית. אם נשפוט לפי זה, אז כולנו ״מפלגות עולים״. רובנו עולים או בני עולים או נכדים של עולים. את המדינה היקרה שלנו הקימו עולים. אנשים בדיוק כמו אימא שלי, כמו ההורים של רבים מאיתנו, שבאו לכאן ושילמו מחיר יקר כל כך למעננו. עכשיו, זה בידיים שלנו לדרוש את מה שהגיע להם ולא קיבלו, כי פוליטיקאים רבים עשו קריירות מפוארות על הגב שלהם, בזמן שההורים שלנו עבדו ולא צברו ותק לפנסיה, לחלקם אין עד עצם היום הזה קורת גג. 30 שנה זה מספיק זמן כדי לומר בבירור: מפלגות העולים – נכשלתן."

"אני בטוחה שרבים מחבריי הצברים, בני הדור שלי, מזדהים עכשיו עם המצוקה הזאת, וכל אחד חש אותה במלוא העוצמה בחיים שלו: כולנו משלמים חשבונות מטורפים על מזון בסיסי, על חינוך הילדים, על הדיור, כולנו לא באמת חיים, אלא שורדים, כי ישראל יקרה לנו כל כך, תרתי משמע." ציינה ויינשטיין.

לדבריה: "יש לנו רשימה מופלאה של אנשים אמיצים שכבר הוכיחו את עצמם כל אחד בתחומי העשייה שלו, ולכל אחד יש מסר ברור משלו. אנחנו יודעים לעשות את העבודה בכנסת לא פחות טוב מכל אלה שכבר בפעם החמישית שולחים אותנו למשחק הריאליטי המופרך הזה. ומבטיחים לנו הבטחות סרק שהנה, עכשיו זה יסתדר. איך יסתדר? כמו שהסתדר עד עכשיו? הגיע הזמן שנדאג לעצמנו. כולנו ביחד. לדיור, לחינוך, לבריאות, לסל הצריכה ולתחבורה. נדאג לזה כולנו יחד, לפני שיהיה מאוחר מדי."

לסיום אמרה: "שותפיי ואני נעשה בימים אלה כל מאמץ, כדי לפגוש כמה שיותר אזרחים, לענות על השאלות, להציג את עצמנו ואת תוכנית הפעולה שלנו, ולבקש את אמון הציבור. השנה החדשה בפתח, מי ייתן ותהיה לנו שנה טובה, שנה של לקיחת גורלנו בידינו, שנה שבה נגיד לעצמנו שחייבים לנסות. עכשיו, זה בידיים שלנו, כי ישראל יקרה לנו."

צילום: שירן יחיא

Back to top button