מבזקיםפוליטי / מדיני

"הדבר החשוב ביותר – להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, קיימו היום (שני), הרמת כוסית לרגל חג הפסח עם לוחמי ולוחמות עוקץ ולוט"ר, במחנה מתקן אדם. רה"מ נתניהו נפגש עם מפקד יחידת עוקץ סא"ל ע' ועם לוחמי היחידה שהיו שותפים לפעילות הבוקר בשכם, ובירך אותם על פעילותם.

באירוע השתתפו גם מפקד מערך התמרון אלוף סער צור, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, קחצ"ר תא"ל גיא לוי, מפקד המרו"ם אל"מ גיל אליה ומפקד הלוט"ר סא"ל א'.

מדברי ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו ערב חג הפסח, גם בערב הזה אנחנו נלחמים על ביטחוננו ועל חירותנו. כמה מכם כבר השתתפו בפעולה לפנות בוקר, עוד לא הספיקו לישון, בדקתי, אבל עשו עבודה מצוינת. אני רוצה לברך אתכם ולהגיד לכם שאני גאה בכם, בכל אחת ואחד מכם. שאו ברכה. מגיע לכם באמת את כל הברכה של עם ישראל, תודה רבה לכם. בלי צה"ל ובלי כוחות ביטחון אין מדינת ישראל. כדי שתהיה מדינת ישראל אנחנו צריכים לשמור על אחדותנו, אנחנו צריכים לשמור על היכולת שלנו להגן על עצמנו מול אלה שמבקשים את נפשנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"הדבר החשוב ביותר, אני אגיד את זה ככה, הוא להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס, להתאחד יחד כדי להגן על נצח ישראל. בשביל זה אנחנו כאן. אני מודה לכם מקרב לב על העבודה הנהדרת שאתם עושים למען המטרה הקדושה הזאת. תודה רבה לכם, שיהיה לכם חג פסח כשר, שמח ואני מקווה גם שקט. תודה רבה לכם". הוסיף ראש הממשלה.

צילום: איתי בית-און, לע"מ, סאונד: בן פרץ, לע"מ

Back to top button