מבזקיםצבא וביטחון

"האיומים נגדנו הם איומים גדולים, הם מגיעים ממקור אחד"

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר (שני) הרמת כוסית ביחידת עוקץ, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. באירוע השתתפו סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם, מפקד הגיס הצפוני ומערך התמרון האלוף סער צור, קצין חיר וצנחנים ראשי תת-אלוף גיא לוי, ומפקד יחידת עוקץ סגן-אלוף ע׳.

מדברי שר הביטחון יואב גלנט: ״יש לנו צבא חזק ואיכותי, שפועל יום ולילה בכל הגזרות. האיומים נגדנו הם איומים גדולים, הם מגיעים ממקור אחד – איראן, ששולחת את זרועות התמנון לעזה, לסוריה, ללבנון, ליהודה ושומרון ואפילו מנסה לגייס אליה אזרחים מתוך שטח ישראל. מול האיום הזה, אנחנו מציבים את רוחו של האדם, את עוצמתו הטכנולוגית של צה״ל ואת שיתוף הפעולה ואחדות המטרה. החיבור של הלוחמים המגיעים מכל שדרות החברה ועושים את הדברים כתף אל כתף, הוא המפתח להצלחה״."

״כדורי האויב לא מבחינים בין מי שבא מהעיר או מהכפר, מההר או מהעמק – כולם אותו דבר בשדה הקרב. לכן, אנחנו צריכים להציג למול האויב חזית אחידה. הדברים האלה רלוונטים במיוחד בעת הזאת, כאשר אנחנו רואים מאמצים לפגוע בנו במקומות חדשים שלא ראינו בשנים האחרונות. משוכנע ובוטח ביכולות צה״ל ובכם, הלוחמים הפועלים תחת סיכונים גבוהים. בשם מערכת הביטחון, מאחל לכם ולמשפחותיכם חג פסח שמח״. הוסיף שר הבטחון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

תגובה אחת

Back to top button