מבזקיםצבא וביטחון

יישרו את ההדורים? נתניהו וגלנט בהרמת כוסית בבסיס תל נוף

שר הביטחון, יואב גלנט, השתתף הערב (שני) בהרמת כוסית לקראת חג פסח בבסיס תל נוף עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר, מפקד הגיס ומערך התמרון האלוף סער צור וחיילי בסיס תל נוף ממערך המטוסים, יחידת 669 ומהיחידה הרב מימדית.

מדברי שר הביטחון: ״חג הפסח הוא חג החירות, על חירותינו אנחנו צריכים להגן ולשמור. כמו שאומרים בהגדה, אנחנו עושים את זה בזרוע נטויה. הזרוע הנטויה, הארוכה והחזקה של מדינת ישראל היא חיל האוויר, כחלק מצה״ל ומערכת הביטחון. אנחנו גאים בכם על מה שאתם עושים ומאוחדים מאחורי המשימות שלכם״.

״כל מה שמוטל עליכם, צוותי הקרקע, דרך אנשי המודיעין והמבצעים, ועד לצוותי האוויר והטייסים, מתבצע בצורה האיכותית ביותר, ברמת ביצוע גבוהה, בזכותכם – המשפחות שלנו יכולות לישון בשקט״. הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר: ״בחודש האחרון, בשבוע האחרון, ביממה האחרונה, קיבלנו דוגמאות טובות למה צה״ל וחיל האוויר יודעים לעשות, לפעמים בהכנה ממושכת, ולעיתים בהתראה קצרה. אנחנו פועלים בזרועות רבות, גם אם הדבר נמצא מתחת לסף ההבנה של חלק מהציבור. מה שמבדיל בין איום להצלחת אויבינו – הוא צבא ההגנה לישראל, כשמו כן הוא – מגן ישראל״.

לסיום, אמר: ״כאשר הדברים מגיעים לאישור המשימות, לסיכון חיים, אין שום פשרה בשיקול הדעת – מה שמדריך אותנו זה איך לבצע את המשימות ולהגן על אזרחי ישראל. זה נכון מהלוחם בשטח או הטייס המבצע, דרך הרמטכ״ל ועד שר הביטחון וראש הממשלה״.

יואב גלנט - תומר בר - בנימין נתניהו
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יואב גלנט - תומר בר
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יואב גלנט - הרצי הלוי - בנימין נתניהו
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button