חדשות הארץמבזקים

"אני שמחה לבשר לכם כי הנחתי את גורמי המקצוע "לתת גז" למחירון העם"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, התייחסה היום (שני) לפרויקט אותו היא מקדמת, מחירון לרכבי יד שנייה, שיתבסס על נתונים אשר יגיעו מהאזרחים עצמם, מעין 'מחירון חברתי'.

"אני שמחה לבשר לכם כי הנחתי את גורמי המקצוע "לתת גז" למחירון העם – המחירון החברתי שהתחלנו בקדנציה הקודמת שלי. במטרה להוריד את ההוצאה השנייה בגודלה במשק הבית הישראלי. מחירון העם יאפשר לכל אזרח לקבל נתוני אמת בעת רכישת רכב יד שניה, בשבילכם ולמענכם אזרחי ישראל שיתבסס על הנתונים שאתם מספקים לנו. יחד נמשיך ליצור ולחזק את המחירון על בסיס חכמת ההמונים. בקרוב אבשר לכם על שלב נוסף הכולל גם הקמת מאגר ארצי של היסטוריית הרכב, שיספק לרוכשים פוטנציאליים תמונה מלאה של היסטוריית התחזוקה של הרכב, לרבות טיפולים, תאונות ובעלים קודמים. על המהלך שמשנה את חוקי המשחק ארחיב בפוסט נפרד."

"לנגד עיני עומדת הגברת השקיפות והתחרות בשוק הרכבים והתחבורה בישראל ולכן מחירון העם הוא מחויב המציאות. המאגר החדש ישולב ב"מחירון העם" ויספק נדבך נוסף של שקיפות ואמינות. מחירון העם יחד עם הקמת מאגר היסטוריית רכב, יספקו לרוכשי רכב מידע אמין ועדכני ואת כל המידע הרלוונטי לרוכש במקום אחד, זה יתרום להגברת השקיפות והאמינות בשוק הרכב, ויבטיח עסקאות הוגנות במחיר ריאלי. אז כנסו ל"מחירון העם" של משרד התחבורה ובדקו את מחיר השוק האמיתי של הרכב, בהתאם לעסקאות שבוצעו ודווחו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מתוך עמוד הפייסבוק של מירי רגב
מירי רגב
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button