צרכנות

לא נשארים מאחור: ההייטק מתקדם – וגם ענף ההובלות

צילום: האחים יששכר – הובלת חברות מתחום ההייטק

להיות חברת הובלות לחברות מתחום ההייטק זו משימה כפולה: חברות ההייטק ממשיכות לחדש ולפתח ובכל יום כמעט נולד סטארט-אפ חדש, וחברת ההובלות חייבת להיות מעודכנת ולשמור על קצב התקדמות בכל הנוגע לתעשיית ההייטק, על מנת להעניק ללקוחותיה שירות מותאם והולם.

כמו שאתם יודעים, תעשיית ההייטק חולשת על ענפים רבים מאוד, ולכל ענף כזה מערכות שונות, פיתוחים שונים ותוצרים אחרים: פיתוחי תוכנה, שירותי מחשוב, עיבוד נתונים, שרתי אחסון, אתרים, ייצור מחשבים ורכיבי אלקטרוניקה, מחקר ופיתוח הנדסה ומדעי הטבע, פיתוח תרופות, הנדסת כלי טיס ועוד ועוד. מעבר של חברה לפיתוח תוכנה, לדוגמא, לא יהיה דומה למעבר של חברה לפיתוח מחקרי. הציוד שבשימוש, עמדות העבודה או המעבדות, המערכות שמתפעלות וסגנון העבודה. כל אלו נתונים שחברת ההובלות צריכה להכיר על בוריים על מנת לדעת מה פתרון ההובלה ההולם עבור החברה המיועדת למעבר, ולתכנן את מעבר מחלקות החברה בהתאם.

כמובן שגם תחום ההובלות ממשיך להתחדש ולהתפתח, ומלבד הכוח האנושי לצורך ההובלה קיימים מכשור, אביזרי הרמה ואריזה ופיתוחים טכנולוגיים שונים שמאפשרים פירוק, הטענה, הובלה והתקנה קלים יותר ומהירים יותר. כשמדובר בחברת הייטק, זמן ההובלה והקליטה במקום החדש הוא משמעותי, וחברת ההובלות צריכה לעשות מה שביכולתה על מנת לקצר אותו ככל שניתן ולהביא את החברה למקומה החדש ביעילות ועם מינימום הפרעה לשגרת העבודה והפיתוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עדכון תוכנה: גם צרכי חברות ההייטק משתנים

בעולם הטכנולוגיה והכפר הגלובלי – המציאות היא קידמה מתמדת. חברות ההייטק עצמן ממשיכות להתקדם ולהיחשף לחידושים טכנולוגיים ברשת ומחוצה לה, ובהתאם משנות או מכווננות מחדש את יעדי הפיתוח שלהן. מעבדות עוברות שיפורים ושינויים בהתאם לצורך, חברות הייטק בתחום התוכנה משנות את מערכות ההפעלה וסביבות העבודה באופן תכוף יותר. החידוש והשינוי הם חלק מובנה במהות ההייטק בישראל ובעולם.

בהתאם לכך, גם מעבר משרדי הוא פעולה נדרשת – ובימים אלו ביתר שאת – בקרב חברות הייטק שונות: סגנון העבודה ההיברידי שהולך וצובר תאוצה, ומאפשר למעסיקים לגייס עובדים מהבית ובכך לחסוך בעלויות מקום עבודה פיזי, או להסב אזור עבודה מאוייש למערכת תפעול או מעבדה בהתאם לצרכי החברה. אם בעבר היה נדיר לראות חברה גדולה שמעבירה את משרדיה למקום חדש, הרי שהיום המעברים האלו קורים כל הזמן וחברות רבות מתרחבות או מצטמצמות ומבצעות רה-אורגניזציה למחלקות בחברה בהתאם לצרכים המשתנים. עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום התקשורת ומערכות התפעול הממוחשבות – גם העברה של מערכת ממוחשבת גדולה כבר יותר קלה מבעבר, כאשר נתונים רבים מחוברים לאחסון ה"ענן", חיבורים לרשת דורשים פחות עבודת התקנה הודות לחידושים בתחום הוויי-פיי, ובאופן כללי חברות הייטק נדרשות לציוד קל יותר מבעבר על מנת לעבוד, לפתח ולחדש.

חברת אחים יששכר ערה באופן מתמיד לשינויים בעולמות ההייטק ומשקיעה זמן ומשאבים להיכרות עם אלמנטים חדשים בתחומי הובלות ההייטק, על מנת לתת מענה הולם לכל סוג של ציוד ותכולה במשרדי ההייטק השונים.

לא מתפשרים על שותפים איכותיים

כשמדובר בבחירת אנשי מקצוע, ההתלבטות לרוב תהיה בין התפשרות על בינוניות בכדי לחסוך בעלויות – לבין בחירה בטוב ביותר. בחירה בבעלי מקצוע מצויינים בתחומם מוכיחה את עצמה כמעט תמיד: העבודה נעשית במיומנות ובמקצועיות, יש ראש שקט בנוגע לעבודה והדברים מסתדרים בזריזות רבה יותר. כשמדובר בחברת הייטק, אי אפשר להפריז בחשיבות של מציאת שותפים טובים למעבר: החברה שצריכה לעבור למשרדים על מנת להמשיך את המשך צמיחתה לא יכולה להתפשר על הובלה פחות ממצוינת. הובלה איכותית של חברת הייטק מצריכה מיומנות והיכרות עם שלל מרכיבים ואלמנטים בתהליך ההובלה, תכנון מקדים של ההובלה לפי מחלקות, ניסיון עשיר במגוון הכלים והשיטות לפירוק, אריזה, הובלה והתקנה, והבנה בתחומי מערכות תקשורת, אלקטרוניקה, מעבדות ועוד.

חברת אחים יששכר מהווה את השותף הטבעי לכל חברת הייטק שמעוניינת לבצע מעבר ומאפשרת לחברה לקבל את כל השירותים הדרושים למעבר – החל משלב התכנון ועד הקליטה וההתבססות במקום – בחבילה אחת. לא עוד הזמנה של עוד בעלי מקצוע למשימות אחרונות שקשורות במעבר. לא עוד בזבוז כסף לשווא. אחים יששכר מתחייבת לשירות מלא וברמה הגבוהה ביותר – מקצוענות וליווי הלקוח מההתחלה ועד הסוף, ומתן מענה אפשרי לכל מצב שהוא.

התאמות ופתרונות לכל האילוצים

יש בקשות מיוחדות? אילוצי זמן? צורך בהתאמות מסויימות?
אין מנהל חברה שלא התנסה במצבים מיוחדים שדרשו היערכות מיוחדת וצורך בהתחשבות או קבלת פתרון מותאם מבעלי המקצוע.

צילום: האחים יששכר – הובלת חברות

אחים יששכר ערוכים להציע פתרונות גם למצבים יוצאי דופן, ומפעילים מערך של צוותי עובדים מנוסים, זריזים וזמינים ומקצועיים בתחומם. לעיתים מדובר בציוד מורכב לפירוק והעברה, לעיתים בבעיה בהתקנת המערכת במקום החדש, לעיתים יש צורך מיוחד במינימום הפרעה לעובדים במהלך שגרת העבודה, תקופה לחוצה, זמנים עמוסים ועוד.

בין אם מדובר בנגרים, בעלי מקצוע בתחום הרשת והתקשורת, חשמלאים, הנדסאים שונים, סבלים, אורזים מיוחדים או מתקינים שונים – הניסיון הרב שצברה חברת אחים יששכר עם מאות חברות מתחומי ההייטק הביאה אותה לשיא של איכות בשירות ללקוחותיה, עם הבנה מקיפה בשלל תחומי מקצוע והפתרונות הקיימים להם. החברה מקפידה לתת מענה וליווי מקיף ללקוח גם במצבים לא צפויים תוך מתן ייעוץ והכוונה.

אם גם אתם תרים בימים אלו אחרי חברת הובלות להעברת משרדי החברה שלכם – אנחנו כאן בשבילכם. לאחר שנים רבות של ותק וניסיון עם לקוחות ממגוון ענפי ההייטק, יש לנו מושג עם איזו מציאות אתם מתמודדים, בתוך איזו סביבה ועם אילו אילוצים, ומתוך כך אפשרות להתאים לכם את פתרון ההובלה הטוב ביותר עבור החברה שלכם. זכרו, מעבר שנעשה בצורה טובה ימנע פגיעה בשגרת העבודה בחברה, יאפשר התחלה טובה יותר במקום החדש ויעניק לכם ראש שקט לטיפול בשאר ענייני החברה. אנחנו כאן וזמינים עבורכם לכל שאלה. בהצלחה!

 

Back to top button