מבזקיםצבא וביטחון

גדודי אל-קודס וגדודי חללי אל-אקצא נטלו אחריות על הירי לעבר מעלה גלבוע

קבוצות טרור השייכות לפתח ולג'יהאד האיסלאמי – גדודי אל-קודס וגדודי חללי אל-אקצא – פרסמו הבוקר (שלישי) הודעה לפיה הן נוטלות אחריות על הירי לעבר בתי הישוב מעלה גלבוע. גורמי הביטחון ממשיכים בחקירת האירוע ובניסיונות לאתר את מבצעי הירי.

עומרי כרמי, רבש"ץ מעלה גלבוע, מארגון הרבש"צים, מבית ההסתדרות הלאומית אמר: "אנחנו בתקופה האחרונה מאז התחיל הרמדאן אנחנו שומעים קולות ירי. אתמול היה אירוע חריג. הקיבוץ שלנו ממוקם 400 מטרים מגדר ההפרדה והירי בוצע מאזור נפת ג'נין. כל תנועה של כוחות צה"ל במרחב נותנת תחושת ביטחון. התרחיש שאנו חוששים ממנו הכי הרבה זו חדירה ופיגוע בתוך הקיבוץ. הפיגוע שהיה אתמול הוא פיגוע טיקטוק. כל מטרתו הוא להפחיד את התושבים. אנו ממשיכים את חיינו בשגרה מלאה"

ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן הוסיף כי "הטרור בשומרון ובגוש עציון, באלעד ובתל אביב הוא אותו טרור שמאיים על כול מדינת ישראל. מי שמותח קו דמיוני וחושב שהבעיות ביהודה ושומרון שייכות לשם, לא מבין שיש לנו עסק עם ארגוני טרור שמעוניינים להשמיד את מדינת ישראל. המשך פיתוח התיישבות בכל חלקיה ועצירת מנגנוני הטרור של הרשות הפלסטינית שממנים ומחנכים לטרור – יחזירו את השקט לאזור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבדיקה ראשונית עולה כי הירי בוצע ממרחק של כמה מטרים לעבר בתים המרוחקים מהגדר המקיפה את הישוב. לא היו נפגעים.

פעילות מבצעית - חיילים - לוחמים - לילה
צילום: דובר צה"ל
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

תגובה אחת

Back to top button