חדשות הארץמבזקים

במשטרה מבהירים: "הדברים הודלפו באופן מגמתי במטרה לפגוע במפכ"ל"

במשטרה התייחסו הערב (שלישי) לפרסומים בכלי התקשורת לאחר שנחשפה שיחת הטלפון בין המפכ"ל רנ"צ יעקב שבתאי לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והדגישו כי מדובר בקטעים שעוותו במטרה לפגוע במפכ"ל ובמשטרת ישראל.

"הדברים שהודלפו משיחת טלפון אישית בין השר לבטחון לאומי למפכ״ל המשטרה הינם חלקיים ויוצרים תמונה מעוותת" הבהירו במשטרה וציינו כי "הדברים הודלפו באופן מגמתי וזאת במטרה לפגוע במפכ״ל ובמשטרת ישראל."

צילום: דוברות המשטרה

עוד אמרו במשטרה כי "בשיחה דיברו השר והמפכ״ל על שני סכסוכים מדממים ספציפיים ולא על כלל המגזר הערבי. כל מי שמכיר את המפכ״ל מכיר גם את יחסיו הטובים והקרובים עם המגזר הערבי על כל רבדיו. כמפקד בשורה ארוכה של תפקידים במשך שלושה עשורים, פעל המפכ״ל למען בטחון הציבור ובו גם הציבור הערבי בישראל באופן שיוויוני ומכבד . מיומו הראשון בתפקיד, המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי הציב למשטרת ישראל את יעד המאבק בפשיעה ברחוב הערבי כיעד ראשון במעלה תוך השקעה חסרת תקדים של משאבים ,טכנולוגיה וכח אדם.
כל אלה נרתמו למאבק עיקש נחוש וחסר פשרות בארגוני הפשיעה ברחוב הערבי ובמחוללי הפשיעה במטרה לחזק את המשילות ואת תחושת הבטחון של הציבור שרובו ככולו אוכלוסייה נורמטיבית ושומרת חוק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה מבהירים כי "כל פרשנות אחרת הינה שגוייה ומשרתת את מי שמבקש לפגוע במפכ״ל בפרט ובמשטרת ישראל בכלל . מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ימשיך לפעול בנחישות למען בטחון החברה הערבית בישראל ."

Back to top button