מבזקיםתאונות דרכים

תאונה קטלנית נוספת: בן 50 נהרג, בת 23 נפצעה קשה

שלושה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (רביעי) בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פלסטיני בכביש 5066 מיקיר לעמנואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של גבר פלסטיני כבן 50 ופינו לבתי החולים שני פצועים, אישה פלסטינית בת 23 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית שפונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה וגבר כבן 28 (נהג האוטובוס) במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא.

חיים קרייף, אלקנה חוזה, וחנן אפיק חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. גופתו של נהג הרכב חולצה מהרכב ע"י צוותי כיבוי. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע לנוסעת מהרכב שמצבה קשה ולנהג האוטובוס שנפצע קל. כמו כן: עקב אופי האירוע פעלו במקום צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שסייעו לנוסעי האוטובוס שמעורב בתאונה הקטלנית".

פאראמדיקית מד"א מיטל שרביט וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות אוטובוס ו-2 כלי רכב. נהג אחד הרכבים נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. אישה בת 23 שהייתה לצידו נפגעה באורח קשה ולאחר טיפול ראשוני מציל חיים בשטח היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים בלינסון בניידת טיפול נמרץ של מד"א. נהג האוטובוס שנפגע באורח קל פונה באמבולנס מד"א לבי"ח מאיר. נוסעי האוטובוס ונוסעי הרכב השני שהיה מעורב בתאונה נבדקו במקום ולא נזקקו לטיפול רפואי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הכביש סגור לשני הכיוונים. כוחות המשטרה במקום מכוונים את התנועה. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
תאונת דרכים - מד"א ירושלים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונת דרכים - שומרון
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

6 תגובות

  1. מה קורה לאנשים בכבישים אנשים צריכים ללמוד איך לנהוג ולשמור מרחק ופחות להיות בפלפונים

Back to top button