מבזקיםצבא וביטחון

עיריית אשדוד החליטה לפתוח מקלטים ציבוריים

עירית אשדוד הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) כי הוחלט על פתיחת המקלטים הציבורים בעיר. בכך מצטרפת אשדוד לערים ראשון לציון ונס ציונה שביצעו מהלך דומה מוקדם יותר הערב. הצפי הוא שכל ערי השפלה ולכיש, כמו גם מועצות אזוריות ומקומיות, יפתחו את המקלטים הציבורים בשעות הקרובות.

צה"ל אמנם הודיע הערב כי אין הנחיות מיוחדות לעורף אך הישובים למודי ניסיון ויודעות שאם הקבינט יחליט על תגובה "חריפה" ותינתן הפקודה לתקוף בעזה הירי לעברן הוא בלתי נמנע.

ראש העיר אשדוד, הד״ר יחיאל לסרי, פנה לתושבים ברשתות החברתיות ומסר מוקדם יותר "אווירת החג היתה ועודנה, לצערנו, מלווה במתיחות ביטחונית בגזרות השונות, כשמשפחות רבות בדרום ובצפון מצאו עצמן בממ״דים ובמקלטים במקום לשהות סביב שולחן החג. אנו עומדים בקשר כל העת עם פיקוד העורף וכוחות הביטחון וערוכים לכל תרחיש והתפתחות ביממה הקרובה ובמהלך חול המועד, עם תגבור כוחות ברחבי העיר ובמקומות הומי אדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסרי הוסיף כי "היום, יותר מתמיד, ברור לכולנו למה חשוב להוציא את צה״ל מכל מחלוקת פוליטית ולמה האמרה ״כוחנו באחדותנו״ אינו רק סיסמה אלא הכרח לעמידה האיתנה שלנו מול אויבנו, שמחכים לשעת הכושר לתקוף אותנו. אנו שולחים חיזוק ואהבה לכוחות הביטחון ומחבקים את תושבי הצפון ועוטף עזה".

ארכיון. צילום: עיריית אשקלון
צילום: עיריית אשדוד

Back to top button