סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בהרמת כוסית לרגל חג הפסח עם חיילי מחנה תל נוף של חיל האוויר

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ומפקד חיל האוויר אלוף תומר בר קיימו היום הרמת כוסית לרגל חג הפסח עם חיילי מחנה תל נוף, של חיל האוויר.

ראש הממשלה נתניהו:
"אני יודע את העבודה החשובה שאתם עושים והיא חשובה תמיד ובייחוד בימים האלה. ביממה האחרונה כוחותינו נלחמו במחבלים בליבה של שכם, יירטנו שתי כטב"מים, ואתם יודעים היטב שבימים האחרונים אנחנו פועלים מעבר לגבולותינו נגד משטרים שתומכים בטרור וזוממים את השמדתנו.

אני רוצה קודם כל להודות לכל אחד ואחת מכם על העבודה הנפלאה שאתם עושים למען ההגנה על המולדת שלנו ועל המדינה שלנו. אז קודם כל שאו ברכה לקראת חג הפסח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנחנו יודעים שאנחנו בעיצומו של ויכוח פנימי בישראל. אני מאמין שבוויכוח הזה, ברצון טוב והידברות אמיתית, אפשר להגיע להסכמה רחבה, לשם אני חותר. אבל חשוב לומר לאויבינו שלא יטעו בנו, אין זה משנה מה יהיה הוויכוח הפנימי, אנחנו נילחם בהם גם בתוך גבולות הארץ וגם מעבר להם בכל העוצמה הדרושה כדי להגן על עצמנו בכוחות עצמנו.

בעניין הזה, האמירה של מפקד חיל האוויר אתמול הייתה חשובה. היא הייתה ברורה. היא תקפה לא רק לגבי חיל האוויר, אלא לגבי כל חלקי צה"ל.

מדינת ישראל לא יכולה להתקיים בלי כוח המגן שלה, וצה"ל לא יכול להתקיים ללא היררכית פיקוד ברורה ואיתנה כפלדה. יש לנו את זה, יחד אנחנו עומדים ויחד אנחנו גם ננצח.

אני מאחל לכם חג פסח כשר, שמח וגם בטוח.
תודה רבה לכם, חג שמח".

וידאו: איתי בית-און, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=tz82e_9bhYQ?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

22 תגובות

  1. מנהיג!! ביבי העם אוהב אותך ובצדק!! שיהיה לכל עם ישראל חג שמח. אחדות בעם והסכמה ברפורמה. אמן.

  2. ביבי. ביבי. ביבי. יחביבי. אוהבים. אותך. הים. אתך. אהוב העם. בין. פורת. יוסף. חמסה חמסה. טפו. טפו. בעניינם. של. הקנאים. חמסה.
    חמישה. חומשה. תורה. בלי עין הרע. טפו. טפו

  3. Casablanca Morocco
    In the name of the dynasty of king David.
    To the clown Lapid, the leader of the tribal wars?!
    The government is accused of defending fake things for delusional people regarding the establishment of (Daoud Brigade) the National Guard Division in the form of the National Division of the Judicial Police in Morocco that maintains the security of the country and people.
    Here's the answer, clown!
    The mandate of the security squad to be established is to protect the Jewish sanctities, especially the temple that my ancestors built with their own money.
    Do you think the Arabs who are secluding the temple are normal people?
    no!!! Because they recruited women, men, and even children by Hamas, Islamic Jihad, the Iranian Quds Force, and other terrorist organizations that have colonial projects to grab Jerusalem as the capital of Arab Islamic nationalism, and not just for the imaginary Pleistine state, to destabilize the security and peace of the Jewish community.
    I find you, you clown, tweeting outside the flock, as if you were being paid by the Arab-Palestine left!
    Instead of exploiting the Star of David, working on the proposal to grant autonomy to Belstein and adopting it as a left from within the Socialist International, on the same approach that Morocco adopted with the Polisario!
    I hope you wake up, you idiot!
    Because those who want to work with you know them. Are they only those who registered the lawsuit against me and Israel before the International Criminal Court when I was a member of Netanyahu's government in 2014?
    It is the French Sayanim movement led by the communist Jacob Cohen and my presence in the country
    Glory to the people Jewish

  4. גם מהגב אתה ……….. !!!
    מפקדהחיל האויר התעורר פתאום. אבל את האנשים שהעזו לפתוח את הפה – צריך לתגמל.. לפחות שאהי אראה שמחה בלב !!!

  5. I KNOW YOU, DEAR SIR, AS AN HONEST WORLD CLASS STATESMAN & LEADER OF ISRAEL & HER PEOPLE MAY G-D BLESS & PROTECT YOU OVER THE PASSOVER PERIOD, WISHING YOU & YOUR FAMILY HAPPY & SAFE HOLIDAY. CHAG PESACH SAMEACH!

Back to top button