חדשות הארץמבזקים

בתום הערכת מצב: חזרה לשגרה – הוסרו ההגבלות

בתום הערכת מצב שהסתיימה לפני זמן קצר (שישי) לאחר הלילה המתוח ותקיפות צה"ל בדרום לבנון ורצועת עזה, הוחלט על הסרת ההגבלות וחזרה מלאה לשגרה ביישובי העוטף והדרום.

"לאחר הערכת מצב שהתקיימה כעת עם גורמי הביטחון אנו מודיעים על חזרה מלאה לשגרה. במידה ויהיו שינויים בהנחיות, נעדכן בהתאם. המעבר בין חירום לשגרה אינו פשוט לחלקנו ואם הינכם זקוקים לסיוע מוזמנים לפנות לקו החם של מרכז חוסן הפעיל 24/7 במספר 08-9941091." נמסר לתושבי המועצה האזורית שדות נגב.

במועצה האזורית שער הנגב מסרו לתושבים: "בהתאם להנחיית פיקוד העורף נעדכן כי הוסרו כל הנחיות ההתגוננות וישנה חזרה לשגרה. אנו יודעים כי אלו ימים לא פשוטים ותחושת חוסר הודאות עדיין מרחפת באוויר, על אף הנחיית פיקוד העורף על החזרה לשגרה. כל מי שחש צורך מוזמן לפנות למרכז החוסן באמצעות צח"י והעובדות הסוציאליות ביישוב. צוותי החינוך ביישובים נערכים לקבל את הילדים ביום א' בכלל המסגרות ולסייע בעיבוד האירועים. צוות החירום האזורי ממשיך להיערך לכל התפתחות ונמצא כל העת בקשר רציף עם גורמי הביטחון. בכל שינוי בהנחיות נעדכן בהתאם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במועצה האזורית אשכול מסרו: "בסיום הערכת מצב נוספת בצבא – הוסרה ההנחיה לשהות בקרבת מרחבים מוגנים. ניתן לחזור לשגרה מלאה. אנו מחזקים את כוחות הבטחון ואת צה"ל שפועלים בכל המישורים לשמור על בטחוננו 24/7. מייחלים להמשך חג רגוע ושקט."

ארכיון. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button