מבזקיםספורט

בקרית שמונה סירבו להשכיר את מגרש הכדורגל לבני סכנין – זו הסיבה

ראשי קבוצת הכדורגל בני סכנין מליגת העל בכדורגל, פנו לעיריית קריית שמונה בבקשה להשכיר את אצטדיון הכדורגל למשחקי הקבוצה. ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן החליט להשיב בשלילה ופירט את סירובו במכתב ששיגר הבוקר להנהלת סכנין.

"בעקבות העימותים בין תושבי סכנין לכוחות הביטחון והקריאות לארגון חיזבאללה להפציץ את מדינת ישראל וקריית שמונה, החלטנו לא להשכיר לסכנין את אצטדיון הכדורגל העירוני למשחקי קבוצת סכנין", כתב ראש העיר במכתבו לבני סכנין.

ראש העיר הוסיף: "בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון, נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה "להפציץ את קריית שמונה עם טילים. לצערנו הרב לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקריית שמונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לא נוכל לעמוד מנגד כאשר יש מי שקורא לפגיעה בתושבי קריית שמונה או באזרחי ישראל ויתרה מכך, לאפשר להם להיכנס לביתנו דרך הדלת הראשית – גם אם מדובר בחלק ולא בכלל. מאחלים לכם הצלחה ומקווים במקביל כי יעמוד לכם האומץ לגנות בפומבי את מאות האנשים שזעקו אתמול נגד מדינת ישראל ובעד הטרור והקריאה להפציץ את קריית שמונה. בברכת רמאדאן כרים". סיים ראש העיר את מכתבו.

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

65 תגובות

  1. טוב מאוד אחלה אביחי שטרן ופאר לרדו כולנו מאחורייכם!!! לא נותנים יד למחבלים !!!!

  2. כל הקבוצות היהודיות צריכות לעשות יד אחת נגדם וסליחה שאני אומר זאת אבל הם וריינה חייבים לרדת ליגה על כחול לבן לא דגלי אש"ף תראו בליגה א צפןן בחמש השנים האחרונות 4 קבוצות מהמגזר עלו תבינו למה ושאפו לקרית שמונה

  3. קרית שמונה תרדו ליגה אתם עיר של בית קברות תשחקו עם חצור וטובא המגרש שלכם מתאים לליגות הנמוכות

  4. הקבוצה שלנו נגד הטרור. ראש עיר טמבל
    בשנה הבאה תשחקו בימי שישי בעזרת השם

  5. לידיעת קריית שמונה ולפי תקנות ההאתחדות שאסור לסכנין לארח משחקי הרדיוס אצלהם , משחקי רדיוס צריכים להיות במגרש חילופי שיותר קרוב מבחינת מרחק לקהל האורח מהמרחק של המגרש המקורי.
    אז הודעה שמטרתה רק לחמם האווירה ותלושה מהמציאות.
    לרגל זה שמחים לבשר לכם היות והבטחנו הישארות נדאג לכל מי נמצאה איתכם במאבק לתת לה נקודות ולשחרר אותכם מהאשליות שאתכם יכולים לשאר בליגה ושנה הבא תהנו בימי שישי
    וראש העיר מנסה למשוך קולות לקראת הבחירות, ובחר בדרך הזולה והטיפשית😅

Back to top button