חדשות הארץמבזקים

פיגוע הירי בבקעה: פצועה אנוש הובהלה לביה"ח במסוק, מרדף אחר המחבלים

בפיגוע הירי הרצחני שאירע לפני זמן קצר (שישי) בצומת חמרה, תחילה התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב ישראלי לפלסטיני, כוחות צה"ל שהגיעו לנקודה זיהו מספר פגיעות ירי ברכב הישראלי וקבעו כי מדובר בפיגוע. כתוצאה מהפיגוע נפגעו שלוש ישראליות, כאשר נקבע מותן של שתיים מהן. כוחות צה״ל חוסמים צירים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבלים.

עודד שבת, פרמדיק באיחוד הצלה שהגיע לזירה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה עם מעורבות רכב שספג פגיעות ירי וכתוצאה מכך אירעה תאונת דרכים קשה. למרבה הצער שתי צעירות ששהו ברכב נהרגו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקתי סיוע בזירה לפצועה באורח אנוש שפונתה במסוק למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים".

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד בתגובה לפיגוע: "שישי שחור וכואב. שתי נשים צעירות נרצחות בבקעה. אישה נוספת נלחמת על חייה. מחיר הטרור כבד היום והלב נשבר. אני מתפלל עם כל עם ישראל על חייה של האישה ושולח ניחומים חמים למשפחות שאיבדו היום בבקעה את היקרות להן מכל. כוחות הבטחון לא ינוחו עד שישיגו את הרוצחים הנתעבים. הטרור לא ינצח אותנו, נכה בהם ביד קשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח״כ חנוך מילביצקי (הליכוד): "הטרור הערבי תמיד התאפיין בשפלות, אכזריות מיוחדת ופחדנות. ‏בני מוות מנוולים, נגיע לכולכם. ‏משתתף בצער הבלתי נתפס של משפחות ההרוגות היום ומאחל רפואה שלימה ומהירה בע״ה לפצועה שנאבקת על חייה."

ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית) בתגובה לפיגוע: "פיגוע נוסף בבקעה, עוד נרצחים ופצועים, עוד משפחות שחרב עליהן עולמן. האחריות לשנות את המציאות היא עלינו. קורא לראשי מערכת הביטחון להודיע על סגר מלא בשטחים. כחבר ועדת חוץ וביטחון אדרוש לכנס דיון דחוף בצעדים האופרטיביים לגביית מחיר מאויבינו. יהי זכרן של הנרצחות ברוך."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button