מבזקיםצבא וביטחון

דובר צה"ל: "מציע לאויבינו לא לטעות בנו. צה"ל ערוך, מוכן ונחוש לספק ביטחון לאזרחינו"

דובר צה"ל תת אלוף דני הגרי שוחח הערב (שישי) עם כתבים צבאיים בסיום הערכת מצב שהתקיימה בגבול הצפון ואמר כי "זו תקופה מורכבת, צה"ל חזק וימשיך להפעיל כוח ככל שרק נדרש, מול כל אוייב ובכל זירה. מציע לאויבים שלנו לא לטעות בנו. גם בתקופת החגים וגם בזמנים של וויכוח ציבורי פנימי, צה״ל ערוך, מוכן ונחוש לספק ביטחון לאזרחי מדינת ישראל".

מוקדם יותר היום אמר דובר צה"ל כי "בהתאם להערכות המצב, תגברנו כוחות סדירים לוחמים של חי״ר וארטילריה בפיקוד הצפון ובפיקוד הדרום, לחיזוק ההגנה לתרחישים אפשריים. הכוחות במוכנות גבוהה, גם בצפון, גם בדרום וגם באיו״ש בהגנה על הצירים והתושבים ביישובים, כדי לתת מענה לאירועים מתפרצים וניסיונות פגיעה בתושבים."

עוד הוסיף כי "צה״ל כשיר, מוכן וערוך לממש את המשימות שלו – הפעילות התקפית שביצענו הלילה ביותר מזירה אחת, היא אינדיקציה ברורה לכך. אנחנו רואים במדינת לבנון אחראית לכל הנעשה משטחה, וכך גם לירי שבוצע על ידי חמאס משם – לא נאפשר לחמאס לפעול מלבנון. תושבי ישראל בצפון ובדרום מגלים אחריות בימים האחרונים ומהווים עורף אזרחי איתן. אנחנו אמונים על ההגנה עליהם והאורך רוח שהם מפגינים מאפשר לנו להמשיך ולמלא את משימותינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דובר צה"ל - דניאל הגרי
צילום: דובר צה"ל

14 תגובות

Back to top button