סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בפורום מטכ"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לרגל חג הפסח בפורום מטכ"ל:
"ראשית, אני רוצה לברך את כולכם בחג פסח כשר ושמח ואני מקווה גם שקט. אני רוצה להביע הערכה, לך הרמטכ״ל באופן אישי, ולכל שרשרת הפיקוד ועד אחרון החיילים והחיילות, על המאמץ הכביר היומיומי שלא פוסק לרגע למען ביטחון ישראל.

המאמץ הזה רובו אבל לא כולו מוכר לציבור, אבל הוא מוכר לי ואני יודע עד כמה הוא משרת את הביטחון של כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל ושל המדינה שלנו ועל כך תודה, תודה אמיתית ותודה עמוקה וגם על המחויבות לביטחון ישראל. גם על המעשים גם על ההחלטות וגם על הפעולות ועל המחויבות לביטחון ישראל. אני חושב שחשוב שהדברים האלה יושמעו בצורה ברורה והחדה ביותר.

אנחנו מחר נסב לשולחן הסדר ואנחנו נקרא שם "בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופעתה של הציונות וחידושה של הריבונות היהודית בארץ ישראל, לא מנעה את הופעתם ועליתם של צוררים חדשים שרוצים לקום עלינו לכלותינו. היו מי שחשבו שהציונות תביא לכך שהאנטישמיות וההתקפות השמד על היהודים, ייעלמו מן העולם. זה לא קרה.

אבל מי שקורא את רבים מאבות הציונות הם האמינו בדבר אחר. לא שהאנטישמיות הקטלנית תעלם, אלא שהיהודים יחזירו לעצמם את היכולת להתגונן מפני האנטישמיות הזאת. וזה בדיוק מה שקרה עם הקמתה של מדינת ישראל, עם הקמתו של צבא הגנה לישראל ועם הקמתו של זרועות הביטחון שלנו. וזה הדבר המרכזי שמבדיל את ההיסטוריה שלנו. מאז הקמת מדינת ישראל, לדורות שקדמו לה שבהם היינו בעצם חסרי ישע.

אני לא שוכח לרגע, אני בטוח שגם אתם לא שוכחים, שכוח המגן שלנו מונח קודם כל על צבא העם. כל חלקי העם מיוצגים בו. היום יש לנו ויכוח בין חלקי העם. הוויכוח הזה, אני מקווה שנפתור בהסכמה רחבה אני עושה כל מה שביכולתי כדי להשיג את זה.

אבל אני רוצה שוב להעביר מכאן מסר לאויבי ישראל שלא יטעו בנו. שום ויכוח לא ימנע מאיתנו להחזיק בחרב ומגן כדי להגן על עצמנו ולהדוף את ההתקפות שלהם כדי להבטיח את המשכו של המפעל הציוני. כי אני יכול להגיד לכם דבר אחד – יש גבול של מספר הניסים שההיסטוריה יכולה להעניק לעם, ועם ישראל כבר קיבל מנת יתר של ניסים כאלה.

ולכן יש לנו רק ברירה אחת. לעמוד יחד, לעמוד מאוחדים: אני אומר, יחד נעמוד ויחד נמשיך לנצח.
חג שמח לכולכם, חג שמח."

וידאו: רועי אברהם, לע"מ, סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8ifHFppmGDU?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

39 תגובות

  1. לטוענים על ניגוד עניינים בהתערבות כבוד ראש הממשל לריסון בג"ץ. מה עם העובדה[אני לא משפטן-כך שאולי אני מעלה נושא מבורות-תחליטו אתם]שבניין בגץ-ששופטיו מקבלים משכורות עתק מהמדינה – כדי [שוב , אני ניזון מרסיסי מידע לא ממש ברור] שהם לא יתפתו לקחת שחד. הבניין שלהם. יש עליו [שוב-בחיים לא ראיתי את הבניין-כך אני זוכר מתמונות ברשת-בלי רכב אני בקוי יכול להגיע לכל מיני מקומות-והרגליים שלי הם לא "מכונית," הכי משובחת] כובע משולש שהוא נדמה לי סמל של הבונים או איך קוראים להם? האם אין ניגוד עניינים ? האם חוץ מהתקציב למבנה אין עוד , לכאורה, שוחד. מכירת השלטון בכסף. ? ניגוד עניינים?

  2. אנחנו מאוחדים מאחורי נתניהו. כל אלה שמאיימים עלינו בהפיכה שיפוטית, ימצאו את עצמם מול צבא העם שמקבל פקודות אך ורק מהנציגים הנבחרים שלנו.

  3. בנימין נתניהו חג פסח שמח לך ולמשפחתך
    וכל שונאייך ואוייבך יפלו לרגלייך בעזרת השם
    אוהבים אותך מאוד
    איש יקר ומנהיג גדול
    יישר כוח

  4. בנימין נתניהו בבקשה ממך אתה יודע מה אני מתחנן אליך תחזיר את יואב גלנט בחזרה לתפקיד שר הביטחון מה הוא עשה מסכן אמר את הדעה שלו הוא מחוייב לכך בתור שר בטחון מקווה מאוד שתחזיר אותו לתפקידו במהרה חג פסח כשר ושמח לכול בית ישראל ✍🙏

  5. זה לא שר הביטחון שלי .
    לא גנה את הסרבנים פגע בצה"ל וביטחון המדינה.
    פגע בהבטחות לבוחריו.
    פגע בכבודו של ביבי ובגד.
    פחד מהשמאל האנרכיסט בג"ץ והרמטכ"ל והטייסים הסרבנים עם אות הקיין.

  6. כמה שעויבים מבחוץ מנשעים לפגוע בך ולא מצליחים לאלה שבפנים שהשם יתן לך כוח לתמודת איתם כי זה המסימה הקשה ביותר כמו בבני משפחה שהולכים על ביצים לא ליפגוע בהם ולאנלהפגע מהם זאת בדבר הכי קשה שהשם יהיה איתך אדוני ראש הממשלה העם תומך בך ושיהיה לך חג פסח שמח ולמשפחתך. ויחד איתכם לעם יושב בציון אמן

  7. אוהבים מעריכים ומכבדים אותך ראש הממשלה בנימין נתניהו.
    מקווה שכל מי שנגדך לא יצלח עליך כלל ובורא עולם יגן עליך מהם ומכל שונא ואוייב, בריאות והצלחה לך ולמשפחתך. חג החירות שמח 💙🇮🇱

  8. שמישהו יעשה לנו סדר
    אז מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? הרבה מאוד. הלילה הזה כולנו מסובים, טעונים ודרוכים סביב שולחן ליל הסדר, אבל סדר של ממש אין. החברה הישראלית גועשת מבפנים ומבחוץ, הדעות במחנות הולכות ומקצינות והסכנה מבית אורבת לנו מעבר לפינה.

    זה לא ישראל, זה מצרים. על פי חכמת הקבלה, "מצרים" היא שם של מצב פנימי המבטא יחסים עכורים בין בני האדם. מיץ-רע, תמצית הרוע האנושי. בחברה הישראלית בימינו, מצרים באה לידי ביטוי בהרגשת שנאה עצומה הדדית בין כולם. לא רק בין המפלגות היריבות, אלא בשנאה שמתפשטת במשפחות, בין בני זוג, ברשתות החברתיות, בין ילדים ונוער, בכבישים, בבתי החולים, איפה לא? בכל חוג בחברה הישראלית שוררות יריבות ואיבה.

    האגו הגדול שלנו הוא "פרעה" שמולך ביחסים בינינו, הוא שולט בנו ביד רמה עד שאנחנו שוקעים ב"מיץ הרע" מיום ליום. אין שום סימן באופק לכך שאנחנו קרובים ליציאת מצרים, ליציאה להרגשה של חירות בזמן הווה. אם ביציאת מצרים המקראית הרגשנו שייכים לעם אחד, התלכדנו יחד נגד פרעה, נגד יצר הרע שהפריד בינינו, היום אנחנו כלל לא מכירים ביצר הרע שבנו. מבחינתנו הרע הוא מי שנגדנו: מי שבעל עמדה פוליטית מנוגדת לנו, מי שחי באמונה אחרת לשלנו, מי שהשקפת עולמו הפוכה לשלנו. האחר הוא הרע ואותו צריך לעקור.

    אבל "כל הפוסל במומו פוסל", והאויב האמיתי שלנו הוא אנחנו עצמנו, האגו שלנו. אנחנו רחוקים מאוד מהתובנה הזאת ולפנינו עוד שלבים רבים של הכרה ברע, באגו המושל בנו שכל כך קשה לנו לאמוד איפה הוא מתחיל ואיפה הוא נגמר.

    בסופו של דבר ממצרים יוצאים רק יחד. רק כשנעקור מתוכנו את שנאת האחים, את החולי שזולל כל תא בריא בגוף החברה שלנו. לשם כך אנחנו זקוקים לכוח נגדי, כוח חיובי, כוח עליון. רק הוא – ולא שליח – יכול לרומם אותנו מעל הטבע האגואיסטי שלנו, לגאול אותנו מהגלות החשוכה ולהוציא אותנו ממצרים לארץ ישראל – לרצון להיות מכוונים ישר לאל, לכוח האחד, היחיד והמיוחד.

    אם לא נלך בדרכם של חכמי הלב שכבר סללו עבורנו את הדרך, המקובלים שהתוו לנו שיטה לאחדות, אם לא נחוש צער על מצבנו ונתגבש בתפילה לשינוי, אם לא נלמד לפתח נטייה לתיקון הפילוג הנורא – אז נמשיך להחריב כל חלקה טובה, נהרוס את המדינה שלנו והארץ הפורחת תחזור להיות שממה. היחסים בינינו יהפכו יבשים כמו מדבר ואולי הצימאון הרוחני יהיה זה שיעורר בנו דרישה.

    למרות נימת הייאוש הזו אני מלא תקווה. אני מודע לזה שרגע לפני שמפציע עמוד השחר, יש חושך גדול. לכן אני ממשיך במלוא המרץ לקרוא לחיבור ואהבת הזולת, ממש כמו שאני כותב עכשיו. אני משתדל להסביר בכל הזדמנות שעלינו להתאחד כאיש אחד בלב אחד, כי רק כך נקבל את התורה. ומה הכלל הגדול בתורה? "ואהבת לרעך כמוך".

    אני מאחל לעם שלי יותר רגש והבנה, להיזכר שאנחנו עם קטן מוקף עמים רבים שרוצים להזיק לנו ולהרוס אותנו ורק אם נתקשר בינינו נינצל ונשרוד. כל התקשרות לבבית בינינו יכולה לעורר בינינו כוח חיבור גדול, כוח עליון טוב ומיטיב שיכול להפסיק מעכשיו לעכשיו את כל המלחמות בינינו, להעביר אותנו ממריבה לישועה. חג שמח!

  9. נתניהו השם ישמור אותך מיכל רע אתה ראש הממשלה הכי טוב בעולם בישראל אני מאוד מכבד אותך שכל שונאכה לא יצליחו בכלום ❤❤❤❤

Back to top button