מבזקיםמשפטי/פלילי

לוחמי מג"ב תפסו "על חם" חשוד בגניבת דגים בבריכות מעיין צבי

לוחמי ומתנדבי משמר הגבול מרחב חוף הוקפצו היום (שבת) בעקבות דיווח על שלושה חשודים בגניבת דגים מתוך אחת מבריכות הדגים של קיבוץ מעיין צבי שבאזור מועצה אזורית חוף כרמל.

צוות הלוחמים בסיוע של צוות סיור של תחנת זיכרון תפס את אחד החשודים ליד רכבו ובסמוך אליו נתפסה רשת דייג גדולה ובתוכה כמות דגים מסוגים שונים, במשקל 30 ק"ג.

שניים מהחשודים שהיו עם החשוד נמלטו רגלית מהמקום. בוצעו סריקות אחריהם, אך ללא הצלחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי הערכת מנהל הבריכות, נגרם נזק של אלפי שקלים לבריכת הדייג עקב שימוש של החשודים בציוד שהביאו עמם.

החשוד בן 51 תושב כפר ג'אסר אזרקא בעל עבר פלילי עשיר, נעצר ונחקר בחקירות היחידה המרכזית של מג"ב חוף. כמו כן רכבו נתפס ונלקח לתחנת משטרת זיכרון יעקב.

צילום: דוברות מג"ב חוף

33 תגובות

  1. 25 שנה אני דג שם כולה 35 שקל לקילו כמה יש בדלי 5 קילו בישביל זה להיסתבך וואיי דבילים

  2. אז נכון זה דגים אבל זה לא נותן לאף אחד את הזכות לגנוב זה לא אדם רעב זה אדם שנתפס עם 30 קילו דגים. מי יודע כמה פעמים הוא לא נתפס שהוא בא לדוג שם. לא חושב שזה משנה שזה דגים או אם זה כבשים.
    יש ים שידוג שם אף אחד לא יגיד לו כלום.

  3. חחחחחחחחחחחח😂🤣😂🤣😂😂😂רק חבל שהשר לא הגיע לשטח.כי הוא מפחד להגיע לזירת פיגוע.מפחד להגיע לזרות רצח.מקווה שידחפו לכם את הדגים האלה לאן ש מוציאים את מה שאכלתם.פשע טרור ואתם עושים מהומה מסיר דגים ועוד מצטלמים .אם בארזים נפלא שלהבת מה יגידו עזוביי הקיר .

  4. טוב אז הוא גנב כמות של סיר דגים למשפחה בבית. עצרתם אותו הוא פושע כי היה רעב ,שאלתם אותו אם יש לו כסף אם הוא צריך עזרה? מה תעשו עם הדגים? אי אפשר להחזיר אותם לאגם הם מתו.

  5. מה קרה אין לכם עבודה אחרת לכו לדרום ותתחילו לעבוד שם במקום לשחק בשטויות דגים מי שישמע אוי ואבוי

  6. Tsvika Amit אני מציע שיעצרו את הדגים ובעוד שבוע להביא בפני שופט ,אין צורך לשים בקירור

  7. ממש מזיז לנו את הורידים מה זה אין מה לעשות עם היו עומדים בצמתים אולי היו מונעים פיגועים ברחבי המדינה בושה בושה יד הרוגים ופצועים ואתם מראים לנו שעצרו גונבי דגים בושה בודה 👎👎👎👎👎👎👎

  8. תפסו מחבלים רוצחים ועלובים
    יותר חשוב אתם מגב לא פיקוח עירוני
    אני הכי מחזיק ממכם

  9. לדרוש מעצר עד תום הליכים לתפוס את כול רכושו כחלק מהפיצוי לחקלאים בסיום ההליך די הגיע הזמן לעשות סוף לגזלנים האלה שחושבים שרכושם של אחרים הוא הפקר

  10. באמת קול הכבוד אבל הם לא יכולים על קול הטרור החקלאי שקורה במדינת ישראל

Back to top button