חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה: אויבנו, בשקרים נתעבים, מלבים אש בין-דתית זרה

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, פרסם לפני זמן קצר (שבת) הודעה לתקשורת ובה פניה לאזרחי המדינה בעקבות גל הפיגועים וההסלמה. הנשיא קרא לאחדות כנגד כל "צר ואויב".

"על ימי החג שלנו מעיבה עננת טרור כבדה. ליבנו יוצא למשפחות השכולות, ליבנו דואב על אבדן החיים ואנו מתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים. אויבינו פועלים בדרכים שונות ומגוונות לפגוע בנו באופן מכוון במהלך התקופה הזו שאמורה להיות תקופת חג וחופשות. בשקרים נתעבים הם מלבים אש בין-דתית זרה. על גבה הם בונים פרובוקציות ומסיתים לפעולות אלימות ורצח של חפים מפשע על גבולותינו ובתוכנו". ציין הנשיא הרצוג.

הוא הוסיף "באופן מכוון הם פועלים להעמיק את קווי השסע בתוכנו, חותרים לפצל אותנו וחוגגים על הדם. הם מפרשים בצורה מוטעית לגמרי את הרוח הישראלית. הם מפרשים בצורה מוטעית את תרבות הויכוח הישראלית. הם מפרשים בצורה מוטעית את הרוח הדמוקרטית הישראלית שיכולה להגיע לויכוחים קשים ומרים ולמחאות והפגנות נוקבות – אך להיות מלוכדת כנגד כל צר ואויב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום כתב הנשיא בהודעתו "הם שוב ושוב קוראים לא נכון את המפה. אז שלא יתבלבלו – אנחנו כולנו עם אחד, חברה משותפת אחת, מדינה אחת. התגברנו בעבר ונתגבר גם כעת".

יצחק הרצוג - נאום לאומה
ארכיון. צילום: חיים צח, לע״מ

4 תגובות

  1. תסתכל על עצמך נשיא נאלח כמוך אפס מאופס ממך כל הצרות ומחבריך

  2. Mientras tanto en un año y medio con los otros en el
    Poder hiciste la vista gorda mientras a la permisividad que les otorgaron a los musulmanes y ahora te sorprende las consecuencias y seguís apoyando a los opositores, cuando vos tendrías que ocuparte de lo social y no inmiscuirte en política!! Mejor que no tomes partido contra nuestro primer ministro!!!

  3. אני מקווה שהתכוון גם לאויבנו מבית.
    אזרחי מדינת ישראל נבחרי הכנסת שמלבים את האש בתוך המדינה.
    איימן עודה,אחמד טיבי וכל יתר המנהיגות הערבית.

Back to top button