חדשות הארץמבזקים

על אף המתיחות הבטחונית: עם ישראל יצא לטייל, עומסים כבדים באתרי הבילוי

מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר לפני זמן קצר (ראשון) על שיא בתפוסת חניוני חופי האיגוד השקטים – מעל 30 אלף איש נופשים כעת בחופים ומלבד חניון חוף דוגית, שעדיין פתוח, נסגרו כל חופי האיגוד עקב עומס.

מטיילים רבים פוקדים משעות הבוקר את אירועי "פרא בגולן" של החברה להגנת הטבע – יומיים של חגיגות טבע, טיולים ומוזיקה, עם עשרות רבות של טיולים מודרכים, ללא תשלום, לציבור הרחב, לצד טיולי בוטיק, סדנאות, הופעות חיות (הדג נחש ושחר אבן צור) ואירועי תרבות, לכל המשפחה, באתרים היפים והמרשימים ביותר, ברמת הגולן. מטרת אירועי "פרא בגולן", היא לחשוף בפני הציבור הרחב, את הטבע הפראי, המגוון והמיוחד בגולן וכן להעלות את המודעות הציבורית, לאיומים הסביבתיים, הנופיים והאקולוגיים הרבים, המסכנים את הטבע בגולן

דבורה ווליניץ, סמנכ"לית ומנהלת אגף התיירות, בחברה להגנת הטבע: "אנחנו מזמינים את הציבור הישראלי גם מחר, יום שני, לעלות צפונה ולגלות את הטבע הפראי של הגולן, באמצעות חגיגה של טיולים, מוזיקה ופעילויות לכל המשפחה. הגולן שופע מרחבי טבע פתוחים, נדירים ופראיים, שכמעט אי אפשר למצוא בישראל הצפופה. הוא מלא בנחלים זורמים וחיות בר, שאנשים מגיעים לראות מכל העולם. לכן, חשוב שנמשיך לשמור עליו כמו שהוא – ירוק, פתוח ופורח. במסגרת האירועים, המדריכים המנוסים של החברה להגנת הטבע, יגלו לציבור בקלות וללא מאמץ, את המקומות הכי יפים בארץ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצפת, החום הכבד לא הרתיע את תושבי העיר ואלפים נהנים מהבוקר ממופעי אמני ילדים בולטים כמו יובל המבולבל ומני ממטרה, מתנפחים, להטוטנים, דוכנים ועוד שלל פעילויות. החגיגה תימשך אחר הצהריים עם מופעי הרכבים מקומיים והמופע המרכזי – אליעד נחום.

"עם ישראל חי והחגיגה הזו, בימים מורכבים כאלו, היא ניצחון העם. זוהי הפתיחה לעונה שלמה של אירועים מיוחדים בסימן 75 לשחרור צפת" אמר ראש העיר שוקי אוחנה והוסיף, "כולם מוזמנים להצטרף אל החגיגה הגדולה!".

הגן הלאומי ירקון תל אפק נסגר למבקרים עקב עומסי חנייה באזור, עין חניה נסגר גם הוא בשל עומס מבקרים וברשות הטבע והגנים מבקשים מהמטיילים לא להגיע לאזור, כאשר קיים עומס רב בעין מבוע וחניון הצינורות. חוף בית ינאי סגור לכניסת רכבים לאור העומס הרב באזור.

צילום: החברה להגנת הטבע
חוף שקמים - כינרת
חוף שקמים. צילום: דור ברוך, איגוד ערים כינרת

Back to top button