חדשות הארץמבזקים

הלב כואב: יום אחרי הלוויית בנותיה – נקבע מותה של הפצועה מהפיגוע בבקעה

מהמרכז הרפואי הדסה בירושלים נמסר לפני זמן קצר (שני) על פטירתה של לוסי די, הפצועה שפונתה ביום שישי האחרון במצב אנוש מהפיגוע הרצחני בצומת חמרה שבבקעה.

מהמרכז הרפואי נמסר: "אנו מודיעים בצער על פטירתה של לוסי (לאה) די, פצועת הפיגוע הקטלני בבקעה שארע ביום שישי האחרון. עם פציעתה פונתה לוסי די בת ה-48 במסוק להדסה עין כרם כשהיא במצב אנוש, שם נלחמו הצוותים על חייה לאורך הימים האחרונים, ביחידת הטראומה, בחדר הניתוח וביחידה לטיפול נמרץ בה טופלה."

"לצערנו, למרות מאמצים עילאיים ובלתי פוסקים, עקב פגיעתה האנושה, הצוות נאלץ לקבוע היום את מותה. צוות השירות הסוציאלי בהדסה יחד עם הנהלת המועצה המקומית אפרת וגורמי הרווחה של המועצה, מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות. בני המשפחה הודו בחום לצוות בהדסה אשר עשה ככל הניתן ובכל דרך על מנת להציל את לוסי ולא ויתר עד לרגעיה האחרונים." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, נמסר מהמרכז הרפואי: "למרות הצער והשבר הגדול, החליטה המשפחה לתרום את איבריה של לוסי על מנת להציל חיים אחרים. המרכז הרפואי הדסה משתתף בצערה הגדול של המשפחה."

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף המשתתף בצעדת אביתר: "צעדת אביתר באה לסמן לנו בממשלה את הכיוון להמשך מגמת חיזוק ההתיישבות שהחלה בהכשרת תשעת יישובי ההתיישבות הצעירה ובמימוש ההסכם הקואליציוני עם 'עצמה יהודית' להקמת תשתיות ביישובים אלו. הקמת יישובים חדשים ביו"ש בכלל, ובאביתר בפרט, מהווה נכס אסטרטגי למדינת ישראל. דגל ישראל יונף בגאווה ביישוב החדש אביתר בקרוב מאוד כפי שהממשלה התחייבה בקווי היסוד שלה".

צילום: באדיבות המשפחה
צילום: באדיבות המשפחה

58 תגובות

  1. כואב הלב לאבד אישה ושתי בנות שהקב"ה יתן למשפחה היקרה כוחות להתמודד יהי זיכרן ברוך

  2. עצוב מאוד.כל השמאלנים שלא אכפת להם שדם יהודי נשפך.כי בטח זה לא אצלהם.הם האשמים בכל מה שקורה במדינה לא הממשלה.

  3. 😥😥 דיי כבר אי אפשר לסבול את הדבר הזה. דם יהודי אינו הפקר
    כואב ונקרע הלבבב לרסיסים כבר נגמרו המילים ואין מה להגיד למשפחה האומללה איך משפחה כזאת אמורה להמשיך את החיים ??
    תהיו חזקים תנחומי למשפחה

  4. יהי זכרה ברוך💔 השם יקום דמם.אולי ה' לא רצה שתתעורר למציאות האכזרית הזאת. עצוב מאוד😭

Back to top button