סרטונים

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני
"הבהרתי בימים האחרונים שאויבינו לא יטעו בנו: הוויכוח הפנימי בישראל לא ימנע מאיתנו לפעול נגדם בכל מקום ובכל עת שיידרש. כולנו, בלי יוצא מן הכלל, מאוחדים בזה.

אין לנו שום עניין לשנות את הסטטוס קוו בהר-הבית. אנחנו קוראים להרגעת הרוחות, ואנחנו נפעל בתקיפות נגד קיצונים שנוקטים שם אלימות.

ובאשר לתוקפנות עלינו מהזירות שונות – אנחנו נכה באויבינו והם ישלמו מחיר על כל מעשה תוקפנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אויבינו יגלו, שוב, שברגעי מבחן אזרחי ישראל עומדים מאוחדים ומלוכדים, ומגבים את הפעולות של צה״ל ושל שאר זרועות הביטחון. כדי להגן על מדינתנו ואזרחינו.

תודה רבה וחג שמח."

וידאו: עומר מירון / לע"מ
סאונד: בן פרץ / לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=V11KRZJUuVw?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

22 תגובות

  1. להעמיד את ביבי לדין שהפקיר את היהודים בשומר חומות בידי מרצחים ומפקיר את היהודים גם בהווה בידי מרצחים

  2. من بشير شان وطعنت له واحد وقتل صاحب الشاحنه وستلمها فواز خلف اسمع سيد الرايسس انها في ع+11 سنه اردو قتلي وغتصابي قالت ثما قتل بذالك لم البري الدم الى الان بهم الى اخر واحد وأنا اهتم بهم اكثر الى قتلهم جريمه قادمه عمري 28 لا اعلم اقتلهم ويرجع الوظيفه غز ونسيت الخطف لني مخطوف الجميع يقتل لا تستطيع الهروب لنك تعد معنا العيون فعل وهم فعال قتل يكذب بلغتصاب لكن لا يوجد الا كذب ارادو فتات وكنت تامر بقتلها كانت هاذي القضيه دخلت المنزل ورميتاخر فشارع لم اقتلها

  3. يريدون قتلك انظر من ذاان اخذ التريلون ريال اعلم انك ءيب وتفهم يريدون قتلي اتعلم اني اهتم المرسيدس وهي مضاد الرصاص ولا تعلم انها متحركه ومن ثما قتلك مثالي اعلم انها اسطوانه +100 وتدبل انه مخيف واقع يخيف انهم يخافون القتال اما انت مدري عنك ارنصرني يارايس افهم اعلم دخلت بيت هاني انظر هل هم هنا في الرسائل التي تسب كلام كهاذا

  4. לייצר בארץ את כל סוגי טילי הגנה חץ.ועוד ולמסור
    ביפן חלקים לטילים וכל הנצרך לדיוק! היום לא לחשבן לאף מדינה בעולם
    כולם שונאים וקנאים ליהודים באשר הם חיים גם
    במיאמי אפילו אבי כרמל ידידי…תארגן את המדינה
    למלחמה מלחמה.לבנון
    למחוק כל אזור השליטה
    של חיזבלה וכל אירגון שם.
    כנ"ל עזה להודיע לאזרחים
    שיברחו לכיוון הים עם הציוד
    החשוב כי אולי הבית לא גשם של ארטלריה הפצצות
    מהאויר וכניסה צה"ל על כל
    חייל הדרוש בפרט בולודוזרים .סוריה לנקות
    שדות תעופה. נמלים ים.
    להרוס שיקח 10 שנים להחזיר לפעילות.
    ערים מעורבות ניקיון נשק
    ועברינים להגלות למערב.
    וכל הפלישות והרחבות להרוס.יהודה ושומרון לגדול ולסלק את הפולשים לשטחים שלא בהסכם.
    רהט הבדואים ישתנו לא אלו ששירתו בצבא הם
    הגרועים ביותר כל המשפחות המורחבות ע"י
    יבוא נשים מפלסטין בחזרה
    עם הילדים לעזה .היה תמיד שנאה בניהם עבדו אצלי לכן קבעתי הם ישתנו.
    חשוב כל המיסגדים הקלטות .ובפלאפון של כל הדרשנים ביפו הוא הגרוע
    מאלצים את הנוצרים לשלם .ועוד.הנוצרים בין הפתיש לסדן.לאחר מכן
    חינוך בבתי הספר לפי דרישתנו נספק את הספרים
    בארץ חיפה ועוד בכל בתי הספר הערבים ישראל והרשות הפלסטינית.
    ח"כ נגמר ולא יהיה לעד .
    ראשי עיר.שום תנועה שהיא
    צנזורה עלהתקשורת שלהם.לפנק את אלו שעובדים בבתי חולים זה הסיגנון יכול על כולם.
    אוניברסיטה ישראל כולם
    מה היה נגמר להחליף מנהלים כולם.
    להקים בחזרה גוף צנזורה
    על התקשורת הישראלית
    וכללית חובה.
    ח"כ מהממשלה להגיש
    לגוף המוסד משטרה צבאית .תלונות לאהוד ברק.ליבני.ברק.ועוד שרועינו ברשתות הטלוויזיה
    הזרות ובישראל 11.12.13
    וכנסים לזמנם לחקירה תחת הזהרה על בגידה וגרימת נזק בלתי הפיך לצה"ל למשרד החוץ והביטחון לאומי והכלכלי
    והסתה למרי אזרחי.
    חובה על הממשלה הזו
    לבצע את כל הנושאים
    הנ"ל בדחיפות. כי הם ישובו
    להפגין ולהסית עד לנפילתו
    של ממשלת הימין.גם קשה
    להם לוותר על עמדתם מעל
    העם.וגם חלקם הרוב מפחדי להישפט על עברות
    רצינית.לפיד בענין לבנון אחרי המכה תשמח לקבל
    אותנו 80% אנו מבצעים
    וחזרת הגבול.ולשלוח את ההסכם עם לפיד לאום.
    חג פסח שמח. ושבת שלום.
    לראש הממשלה ומשפחתו. 🙏🇮🇱⏱🏁🇮🇱🇮🇱🇮🇱🙏

  5. long live israel and the prime minister and all the members of the IDF! thanks also for providing subtitles,a strong people has been moved to defend a great nation, the nation of Israel.

  6. Mr president isreal Bean jessus christ but I have not your message beacuse all people against you and all Rabies against you but I have daily continue prayers for you and your family and your country beacuse all read bible Matthew chapter 24 must don and your small countries war isreal but God loves isreali community and jerrulshim Blesséd land and saved in the name of Jesus Christ King of King Hallelujah Amén

  7. שקר הדמוקרטיה והבל השנאה

    יש אנשים שלא רוצים לחגוג את ליל הסדר עם המשפחה המורחבת. לא רוצים, כי חלקה לא נמצא בצד הפוליטי שלהם, אז שיעשו סדר עם עצמם. על אותו רקע נחתכות באבחה אחת חברויות שנבנו במשך שנים ארוכות. אפילו זוגות נשואים הפילוג בעם מצליח לקרוע זה מזה.

    לעם שלנו יש הרבה בעיות, העמוקה והמרכזית ביניהן היא שאנחנו לא ישראל. לא הצלחנו לייצב בינינו מצב שאדם לאדם חבר באמת – "כל ישראל חברים", "כל ישראל ערבים זה בזה". מחקנו את הזהות, את הגדרת האומה שלנו, וזה חודר ומגיע היום עד ליחסים הכי אישיים; אלו שפעם היו אי של ביטחון באהבה ללא תנאי.

    איך מהנקודה הזאת נעלה לאיחוד וחיבור, נעשה את הקיבוץ הגדול שצריך לשרות בעם מעצם הגדרתו? מצד אחד זה נראה בלתי אפשרי, מצד שני אם לא נעשה זאת לא נזכה לשום ישועה. המצב קשה.

    אנחנו צריכים לעשות חשבון, מיהו שמלמד אותנו להתייחס כך זה לזה, בצורה כל כך גרועה שלא נמצאת בשום אומה? מי הם "ימין" או "שמאל"? "דמוקרטים" או "אנטי-דמוקרטים"? אני לא יודע איך לקרוא להם בכלל כי כל ההגדרות האלו בדויות, אני רק רואה שחצי מהעם קורא לכרות כל קשר עם החצי השני, "אנחנו לא צריכים אותם, יותר טוב שימותו". והחצי השני, יכול להיות שהוא בוכה, ורוצה שיהיה קשר, אבל לא יודע איך להגיע אליו.

    מלבד זאת כל אחד מהם צועק "אני יודע איך להגיע לדמוקרטיה!", ודמוקרטיה היא מילה שיוצאת מפיהם של כוחות שעוסקים בשקר גמור. בקיצור, ישנה בעיה מכל הצדדים וסופה לא נראה. הכי גרוע הוא שאין מי שישמע, שינסה לתקן. לכן קיבלתי על עצמי שתיקה.

    פעם הייתי פעיל ומעורב מאוד בחברה הישראלית. היום אני יושב בשקט ומקווה שהחיים כבר ילמדו אותנו מה צריכים לעשות ונשתנה. "מה שלא עושה השכל עושה הזמן" – נשתנה, ועם השינוי נקום ונבנה משהו טוב יותר. נקים את עם ישראל ונשיב אותו לייעודו.

    אבל כרגע אני לא מסוגל אפילו לפתוח טלוויזיה. קשה לראות את הוויכוחים הצעקניים שבהם מראש אף אחד לא מתכוון לשמוע את השני. אחד מתחיל לדבר, ומיד השני נכנס לדבריו. מיד. לא משנה בכלל מה אמר, העיקר להתנגד. זאת צורת הביקורת, צורת הקשר בעם. ובכלל לאף אחד אין באמת דעה. דעתו היא שהוא שונא את השני.

    כבר נפלנו בעבר לכזו שנאה והיא מתגברת היום כל רגע, כך שרק אם ייכפה עלינו מצב של חוסר ברירה מוחלט, הוא שיציל אותנו ממנה – ירים אותנו מהאגו העמוק הזה ויחייב אותנו לעלות ממנו לאהבת אחים.

  8. המדינה שלנו חיה ללא רוח, ללא עתיד, ללא חינוך לאומי נכון. אנחנו חייבים לשנות את עצמנו, את הקשר בינינו, את האווירה הלאומית הפנימית שלנו כאן במדינת ישראל. לחנך את עצמנו על ברכי אהבת הזולת, על הכלל "ואהבת לרעך כמוך" – להרים את הדגל הזה של היהדות האמיתית, לא הפורמלית. כאשר זו תהיה הרוח כאן, המונים מאומות העולם יימשכו ויבואו לנשום את אוויר הפסגות הזה. אז לא נצטרך להסביר ולא להצטדק.
    במקום לתת דוגמה יפה כזו לעולם, אנחנו ניצבים כעת מול פני האנושות ונותנים דוגמה הפוכה – החל מהתנהגות הממשלה ועד להתנהלות בגני הילדים – כולם נמצאים בתחרות זה עם זה, מצפצפים זה על זה. רק בחסדי ה' אנחנו עוד קיימים כאן עם כל הפשלות שאנחנו עושים יום יום.
    אלו דברים שצריך לחזור ולהסביר – קודם כול לעצמנו. שונאי ישראל הגדולים ביותר הם אנחנו עצמנו, כי ישראל היא בראש ובראשונה מושג רוחני של חיבור, של אהבה, של תמיכה ודאגה הדדית – ואנחנו בשנאה זה לזה, בדחייה זה מזה, מביעים שנאה, בוז וזלזול ברעיון היהודי, בועטים בחוקי הכוח העליון. אין פלא שכולם מתייחסים אלינו באופן דומה. אנחנו בעצמנו זורעים את השנאה באוויר הבינלאומי וקוצרים את התבואה בהתאם.

  9. השנאה בת שנות אלפיים

    בזמן שאנחנו בתחושה כבדה כתוצאה מהפיגועים האחרונים וממועקת ההפגנות, משתדלים כוחות הביטחון ומנהיגי העם להיערך לבאות. כבר שנים שירושלים מדממת ומיום הקמת המדינה אנחנו מותקפים בטרור נורא, ולא נראה שמחר נתעורר לבוקר חדש.

    הדרך הנכונה לדייק בהערכת המצב היא להסתכל על עצמנו מנקודת מבט היסטורית. להרחיק לכת אלפי שנים מהיום, עד בבל הקדומה שבה גדל אברהם אבינו.

    אברהם התבונן בתרבות הבבלית דאז וראה לנגד עיניו איך היא מתפתחת בצעדים גסים, מתהווה לחברה עטופה בקליפה מתעבה של אדישות על הלב, וריכוז מתגבר ב"אני". עד אז חיה הציוויליזציה המסופוטמית בחמולות ידידותיות, כמו עדרים ולהקות בעלי חיים, אבל לפתע האגו האנושי גבר ומשהו התחיל להשתנות לרעה במרקם היחסים. רוב הבבלים אומנם גלשו אל תוך המציאות החדשה בלי להרגיש, אבל את אברהם השינוי הטריד מאוד. הוא נשם את האווירה העכורה בין האנשים ולא יכול היה להסכים איתה.

    מתוך רצון חזק להבין מה קורה ולקבל הסתכלות רחבה לאן הכול נמשך, התגלתה לפניו תוכנית הבריאה והוא יצא למסע בין הבבלים וסיפר להם מה גילה: במין האדם טמון מלידה רצון אגואיסטי, יצר רע שגדל בקפיצות כל מספר דורות ויגיע לשיאו בעוד כמה אלפי שנים, בזמננו. היצר הזה יגרום לפילוג ופירוד, יוליד מאבקים ומלחמות, טרור וצרות צרורות. כנגדו יהיה על החברה האנושית לעשות כל פעם פיצוי, תיקון הרצון – לכסות את האגואיזם באלטרואיזם, לעטוף את שנאת החינם באהבת הזולת, עד שכל יצר הרע יכוסה ביצר הטוב.

    רוב התגובות למילים התמימות של אברהם, "אהבה", "חיבור", היו לועגות ומבזות. האגו גורם לאדם להגיב כך באופן טבעי ואין מה לעשות. אבל היו גם בבלים שהדפו בכוח את הזלזול מעליהם כי ליבם אמר: זאת האמת. הם אלו שהרכיבו את הגרעין שממנו תצמח היהדות.

    משך קיומו של הגרעין הרוחני הזה מימי אברהם אבינו ועד תקופת משה רבנו היה מוקדש להכנה מלאת טלטלות וניסיונות שהסתיימה במדבר תחת הר סיני, בין היציאה ממצרים לכניסה לישראל. הלבבות הוכשרו לעבודת החיבור מעל האגו המפריד, והגרעין הוכרז באופן רשמי כ"עם ישראל", וקיבל לידיו את תורת תיקון האגו, את חכמת הקבלה.

    אבות אבותינו נכנסו לארץ המובטחת ועברו השנים. פעמים נצמדו לתורה, התגברו על היצר והגאווה ובנו בתי מקדש. פעמים התרחקו ממנה, היצר התגבר עליהם, הפריד וזרק אותם לגלות. בכל פעם שהפירוד הקצין, אומות העולם הכו באבותינו בלי רחמים, מתוך תחושה אינסטינקטיבית שאנחנו חייבים להם. וזה נכון עד היום: העולם תלוי בתיקון בינינו כדי להיתקן בעצמם. עם ישראל ידע זאת בעבר, הוא שמע זאת מאברהם ושכח.

    היום נשארו מהתורה בעיקר מנהגים חיצוניים ופנימיותה נשכחה. אבל התורה מיועדת לתיקון הלב, להתאחדות מעל יצר הרע. "ואהבת לרעך כמוך" זה הכלל הגדול בתורה וכל עוד לא ניישם אותו נמשיך להיקרע חברתית ובין הקרעים יתקפו האויבים.

    אנחנו חייבים להילחם במפגעים בכוח, להקדים להרוג את מי שבא להרוג אותנו, ועם זאת להבין שזהו פתרון זמני. אם לא נתקן את היחסים בינינו, ימשיכו לקום עלינו נחילים של מחבלים, וחס ושלום נצא לעוד גלות איומה. הבחירה בידינו.

Back to top button