סרטונים

ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט בהערכת מצב בזירת הפיגוע בצומת חמרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב בזירת הפיגוע בצומת חמרה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
״יחד עם שר הביטחון ואלוף הפיקוד והמפקדים בשטח, קיבלתי עכשיו עדכון על הפיגוע הקשה והנתעב.

מחבלים שפלים ומוגי לב, רצחו שתי אחיות צעירות, בנות משפחה יקרה מאפרת. ברגעים אלה אם המשפחה נאבקת על חייה, ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל לשלומה, ושולחים כולנו תנחומים וחיזוק למשפחה היקרה הזאת ברגע יגונה הקשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברגעים אלה כוחותינו פועלים בשטח במרדף חם אחרי המחבלים. זו רק שאלה של זמן, ולא הרבה זמן, שאנחנו נבוא איתם חשבון כפי שבאנו חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל, בחודשים האחרונים.

אתמול התכנס הקבינט הביטחוני, קיבלנו שורה של החלטות, גם לגבי ההמשך. פעלנו בלבנון, פעלנו בעזה, תיגברנו כוחות בשטח, אנחנו מבצעים מעצרים נרחבים וגם פעולות אחרות שאינני יכול לפרט בשעה זאת.

אני יכול לומר רק דבר אחד, אויבינו מעמידים אותנו שוב במבחן, ושוב הם יגלו, גם במבחן הזה, שאנחנו עומדים יחד, מלוכדים, בטוחים בצדקתנו, ונפעל יחד, בגיבוי מוחלט לכוחותינו, לצה"ל ולזרועות הביטחון, שפועלים גם בימי החג כדי להבטיח את ביטחון אזרחינו וביטחון מולדתינו. וביחד, מלוכדים, ננצח״.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=OX8fQKM_rdk?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

48 תגובות

  1. משמאל ראש הממשלה עומד האחראי הישיר להרצחם של 3 זוגות אחים כמובן דתיים …מתי תבואו חשבון עם הרוצחים בפוטנציה ולא לאחר הצלחתם

  2. אולי תכריזו על מלחמה כוללת .בכל החזיתות.ותכינו את הצבא לכך.בנשק ותחמושת.נמאס כבר מדיבורים.יהודים נרצחים בכל יום !!!אחרת חבל על הכסף שאתם מקבלים.או שתפעלו או שתתפטרו כולכם

  3. שעת מבחן לישראל

    אין דרך להסתכל על התקופה המעיקה הזו בישראל ולהפיק תובנות, אם לא מייצבים בראש את הידיעה שהיא עוברת עלינו בכוונת מכוון ויש לה תכלית; יש כוח עליון, יש לו מטרה עבור עולמו, וכמו שהרגשנו בכאב מההיסטוריה – יש בה תביעה מיוחדת מאיתנו, העם היהודי בארצו.

    התקופה הזו בחיי האומה לא מנותקת ועומדת כשלעצמה, אלא ממשיכה דורות שעברו התפרצויות של פילוג בעם כמו היום – גלים של פירוד שהביאו אסונות לאומיים כבדים, שלאחריהם תמיד הגיעה הנמכת להבות זמנית. כולנו כאן כבר מרגישים שיש פה חוק, דפוס חוזר; עובדה היא שהמונח "חורבן הבית" נעשה שגור בהקשר לתקופתנו זו. צריך להבין את הדפוס מבפנים, משורשו אל תכליתו.

    התפרצות הפילוג הראשונה דווקא לא קרתה בעם ישראל, שעוד לא היה קיים בכלל. היא התרחשה בין תושבי מסופוטמיה העתיקה שבה התרכזו שלל העמים דאז. אברהם שחווה בזעזוע את התפרצות הפילוג שהסמל שלה היה מגדל בבל, חקר אותה והבין משהו: או שמתעלים מעל הפילוג לאיחוד ומתרוממים, או שנסחפים עם הפילוג ומתרסקים.

    כך נולד עם ישראל. אברהם קיבץ אותו משבעים אומות העולם העתיק, נציגים אחדים מכל שבט, כדי שיהיו כקבוצת הדגמה לחברה האנושית – איך מתרוממים מעל לפילוג, שבכך מתרוממים רוחנית, מתקרבים ומשתווים לטבע. לא מה שאנחנו נוהגים לקרוא לו "טבע", כלומר עצים, חיות, סלעים ואנשים, אלא "הטבע" שהוא הכוח שהוליד ומפתח את כל אלו – שבגימטרייה שווה לערך "א-להים" (86), ותכונתו אחדות שלמה.

    אין לנו בעיה עם חוק ומשפט, אין לנו בעיה עם סרבנות וממשל, אלא אנחנו סובלים מבעיה שנקראת פילוג, ופתרונה היחיד הוא איחוד. זה הזמן, זו שעת מבחן, להתעורר ולעשות כמעשה אברהם: להתקבץ, להתגבר על השנאה, על הדחייה, ולתפוס שללכת נגד כוחות הפילוג זאת העבודה הפנימית שלנו, של עם ישראל כולו. ירושה מבבל.

    צריך גם להבין שאין אחדות ללא פילוג. איחוד יכול להיוולד ולצמוח רק מתוך הבנת הפילוג, מתוך תחושת הריחוק והדחייה, השנאה ההדדית – שכמו בבבל, לא נותנת לאף אחד להבין את השני. דווקא ממצב כזה, אפשר לכופף ברכיים ולקפוץ, להתעלות למעלה מדעתנו ולהתאחד.

    עלינו להפנות את כל כוחות האומה למבצע האחרון הזה שעוד לא היה בהיסטוריה שלנו – כבר לא הנמכת להבות, אלא איחוד אמיתי, פנימי, נצחי ושלם, שיביא אותנו ליישם את תביעת הטבע מאיתנו, להיות "אור לגויים". סביב האיחוד הזה צריך כל עם ישראל להתרכז "כאיש אחד בלב אחד", ומי שמדבר פירוד אין לו מקום בעם.

  4. ראש ממשלה יקר
    אני קורא כבר תקופה את הספר שלך.
    מרשים כל כך מה שעשית למען העם שלך.
    הפגנת אהבה מתוך פקחות, אבל יותר מכל חוסן ועוצמה.
    אנא, זכור את העצה של הרבי מחב'ד. תהיה חזק מול כולם.
    שהעוצמה וההרתעה לא תדעך.
    ברור לנו שמנסים להצר את צעדיך מבית ומחוץ, אך אל תירא ואל תחת, ויותר מכל תחזור להנהיג את
    ישראל בלי מורא ובלי פחד על מנת לא לתת לאויבינו עוד תקווה בכלל ולא אינתיפאדה בפרט.
    אלוהים איתך ועם עמו.

  5. ה' ישמורכם…להראות את האחדות בביטחון ישראל…בלי שום קשר לוויכח הפוליטי…האוייבים שלנו,חושבים שבזה אנחנו לא מלוכדים….ה' עוז לעמו יתן,ה' יברך את עמו בשלום…השעון חול של המחבלים שביצעו את הטבח הזה,מתחיל לתקתק…🤲🤲🤲🇮🇱🇮🇱💖💖💖💪💪💪🌺🌺🌺🌺

  6. דיבורים יפים ….בינתיים במציאות הערבים חוגגים הריסת בתים לא מזיזה להם וגם כלא לא עושה רושם עליהם הם רק טובחים ביהודים מתי שבא להם … אין הרתעה….

  7. 🙌יהודי יקר דתי או לא מאמין או פחות, חייל היוצא למשימה או לחימה, בחרו בחיים ועשו לכם מנהג קבוע, קבלו עול מלכות שמים באמירת משפט קצר ועוצמתי:
    "שְׁמַע יִשרָאֵל ה' אֱלהֵינוּ ה' אֶחָד" (בלחש – בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוד מַלְכוּתו לְעולָם וָעֶד) 🙌

  8. לא ניסלח לך שהחזרתה את גלאנט שונא היהודים
    שונא המיתנחלים
    שונא הדתים
    הדם על הידיים של גלאנט
    לא מדובר כאן באירגון מאפיה שתטפלו חירוגית
    תימחק את הכפר אבל אתה ביבי הנכלולי ולקחתה את יואב גלאנט אוייב הימין והמיתנחלים

  9. נתניהו השם ישמור אותך מיכל רע אתה ראש הממשלה הכי טוב בעולם בישראל אני מאוד מקווה שלא תיאיש אני רוצה שטיה חזק אני מאוד מעריך אותך ❤❤❤❤

  10. סחר בתעודות זהות רק בישראל!!!
    אני נתן אלמו נולדתי וגדלתי בבת ים ואני לא מקבל זכויות בסיסיות עברתי תאונת דרכים ולא מוכנים לטפל בי כבר שנתיים חוץ מפיזיותרפיה ומשככי כאבים כלום וזה גם אחרי שנה ו….

  11. בקבר זה טוב השאלה איזה קבר זה צריך להיות בקוטר קילומטר ועם הנמלה זוכר שהעולם יתפוס את הראש רק אז תוכל להתפטר מהדגלנים . הם כבר יתבלבלו בעצמם אל תדאג השם ישלח בהלה גדולה בהם וכאן הם יברחו לבד אז יעשה בהם שפטים מהגדול ועד הקטן הם דוגמא לאנחנו הם זה אנחנו נשפר דרכינו ונלכה בית יעקוב

  12. עצוב מאוד לראות כך את ראש הממשלה ושר הביטחון שלא יודעים להגיב למצבים האלה והם נראים חסרי אונים ומבולבלים וכנועים,
    כאילו נחת להם טיל על הראש!

  13. לאחר פיגוע כל כך מחריד ואין מיד הכרזת ריבונות בבקעה או לכל הפחות הכרזה על הקמת 2 ישובים חדשים לזכר הנרצחים ……הממשלה הימין מלא מלא מלא הזאת יכולה לארוז מזוודות …אלא אם כן……

  14. לך לישון ביבי אתה ושר הביזיון שלך חבל מאוד שבחרתי בך אולי ה0מאל צודק ואתה סתם דואג לעצמך אדון ביבי לך לך לבית תעשה טובה לעם ישראל…

  15. נו מה עם כיפת לייזר. מתאי תוכנס לשמישות מבצעית.
    אנחנו במתקפות טרור.
    רצח של שתי האחיות בעיני זה קש ששבר את גב הגמל. אני כאזרח המדינה לא מוכן לקבל זאת דיי. אנחנו פה המריונטה ומי שמושך בחוטים זה אירן. כן החמאס כן החיזבלה.. אבל מי שמאחורי הכול זה אירן. אירן היא הסיבה , היא המקור לרציחות פה.
    עכשיו ברגע שתכנס לשמישות מבצעית מערכת כיפת לייצר אני סבור שהגיעה השעה למלחמת גוג ומגוג. אני מדבר על מלחמה עם אירן. מצטער אי אפשר להמשיך כך. זה אנחנו או הם. אני בעד תוכנית בזק לבניית מקלטים אזוריים ( כל 10 בניינים = מקלט אזורי אחד למשל ). ויאללה נפשיל שרבולים ותגייס כולנו למלחמה הזאת.
    הקריירה , הלימודים , החופשות.. הכול חשוב אבל צריך לעצור ולהבין על מה אנחנו נלחמים כאן. אנחנו מריונטות של אירן וזה לא יכול רק להמשיך ולהתגבר אם לא נעקור את שורש הבעיה ; הבעיה רק תתגבר.
    הגיעה עת מלחמה . הגיעה עת מלחמה.
    אנחנו עם ישראל מוכנים למלחמה עם אירן.

  16. לא להכניס לכלא דמו בראשו לא להכניס לכלא להרוג אותו נקודה,הוא חרץ את גורלו אנחנו לא צרכים לסבסד אותו בכלא .

Back to top button