חדשות הארץמבזקים

דגן לנתניהו: "בנה את אביתר והעם יהיה מאחוריך"

תחת הכותרת 'חוזרים לאביתר', צעדו היום (שני) למעלה מ 50,000 איש מצומת תפוח לעבר הישוב אביתר ובעצרת שהתקיימה במקום. את העצרת הובילו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן יחד עם ראשי תנועת נחלה דניאלה וויס וצבי אלימלך שרבף, יחד עם השרים וחברי הכנסת והשתתפו בה שבעה משרי הממשלה ועשרים חברי כנסת מסיעות הקואליציה. ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן שהוביל את הצעדה יחד עם דניאלה וייס וצבי אלימלך שרבף דיבר במהלך העצרת על כך שהתשובה לגל הטרור היא בניין ארץ ישראל:

בנאומו אמר דגן: "מרגש ומחמם את הלב לראות כאן למעלה מ-50 אלף איש שצועדים קוממיות לארצנו. הגעת עשרות האלפים לכאן מראה לנו, לממשלה שלנו ולכל העולם שאנחנו לעולם לא נתייאש מלבנות את ארץ ישראל שלנו. אל מול גל הטרור, אל מול הניסיונות להוריד לנו את הרוח ומתוך כך לגרשנו מארצנו, אנחנו עומדים כאן למעלה מ-50,000 איש ואישה מכל רחבי הארץ ואומרים בקול ברור: תשובתנו הברורה לגל הטרור הוא בניין ארץ ישראל".

"אנחנו עומדים כאן יחד עם משפחות נחלה וגרעין אביתר, אנחנו עומדים כאן יחד עם המשפחות היקרות של קדושי עליון אביתר בורובסקי הי"ד ויהודה גואטה הי"ד ואנחנו עומדים כאן מצהירים ונשבעים: אביתר תהיה ישוב מן המניין בשומרון. אם ועיר בישראל. בימים של כאוס, של גל טרור, של רוחות קיצון של מייצגות את רוח העם הזה, הרוח הזאת של גרעין אביתר, של עם ישראל, של ההתיישבות בשומרון ובכל מרחבי הארץ, פורצת בכל הכוח, כי אי אפשר לעצור את הכוח של הציונות וההתיישבות – מתלמידי הגר"א דרך דגניה, חניתה, סבסטיה ועד לאביתר", אמר דגן במהלך העצרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף דגן, "הגענו לכאן ברבבותינו מכל רחבי הארץ ברוח עצומה כדי לומר לממשלה בצורה ברורה. חברינו היקרים, ראש הממשלה, שרי הממשלה האהובים – אנחנו שלחנו אתכם למשול ואנחנו מצפים שתמשלו ותקימו ישובים ביהודה שומרון, הגליל והנגב. האויב הברברי שלנו בא לפגוע ברוח שלנו, בא להפחיד אותנו שנברח מפה, ואנחנו היכן שנרצחו אביתר ויהודה והלל ויגל וכל הנרצחים בכל מקום בארץ, הם באו להוריד את האור של עם ישראל ואנחנו נוסיף כאן אורות של ארץ ישראל עם בתים, עם ישיבות, עם מוסדות חינוך, עם כבישים, ועם ישראל ינצח".

יוסי דגן - צבי סוכות
צילום: מועצה אזורית שומרון

"אנחנו עומדים כאן כולנו ואומרים לממשלת ישראל, לראש הממשלה, לכל השרים 'לכו בכוחם זה' ותנו תשובה אמיתית, נחושה והקימו את אביתר כישוב בארץ ישראל. הקימו יישובים חדשים בכל רחבי הארץ, כי העם הזה חזק והעם הזה יתן לכם את הגב. אנחנו מצהירים כאן שאנחנו נגיע לכאן שוב ושוב ושוב ולעולם-לעולם לא נתייאש. אומרים בתקשורת שהם פוחדים שאביתר תהיה כמו סבסטיה ויהיו יישובים, ואנחנו אומרים בצורה ברורה – כן אביתר תהיה כמו סבסטיה ויהיו עוד יישובים חדשים בשומרון ובכל מרחבי ארץ ישראל. עלה נעלה וירשנו את הארץ כי יכול נוכל לה. עם ישראל ינצח. באביתר ובכל הארץ", סיים דגן את נאומו במהלך העצרת באביתר.

צילום: מועצה אזורית שומרון

2 תגובות

  1. פחות הרבה פחות יהיה מאחוריו
    אולי נדחוף אותו כן ביציאה החוצה מהכנסת

Back to top button