חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "המדינה תחת מתקפת טרור ואויבינו פירשו את הקריאות לסרבנות כחולשה בחוסן הלאומי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (שני) מסיבת עיתונאים בקריה בתל אביב. בהצהרה שנשא אמר ראש הממשלה באופן רשמי: "המדינה שלנו נמצאת תחת מתקפת טרור".

עם זאת הפנה אצבע מאשימה למחאות נגד המהפכה המשפטית, וטען כי "אויבינו פירשו את הקריאות לסרבנות כחולשה בחוסן הלאומי שלנו". ראש הממשלה האשים את הממשלה הקודמת גם ואמר כי "הממשלה הקודמת חתמה הסכם כניעה עם חיזבאללה בלי שום תמורה".

נתניהו התייחס בהרחבה למצב הביטחוני ותיאר את המתקפות מעזה, סוריה ולבנון. הוא אישר כי ישראל תקפה בסוריה נגד מטרות איראניות ונגד מטרות של משטר אסד. בלבנון תקפה מטרות חיזבאללה ונוספות. לדבריו ישראל תאפשר תשתית חמאס בלבנון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך הארץ פעלו צה"ל וגורמי הביטחון נגד הטרור הפלשתיני וסיכל פיגועים רבים. עשרות מחבלים חוסלו וישראל "יש עדיין התרעות רבות אבל נגיע לכל המחבלים. אנחנו בעיצומו של הקרב. ישראל תבוא חשבון עם כל מי שפעל נגדנו ואיש לא ינקה. כל מחבל דמו בראשו ונגיע לכולם ".

נתניהו סיכם את דבריו ואמר כי "עכשיו זו האחריות שלי אתם מכירים אותי אני פועל באחריות. נשקם את ההרתעה ונתקן את הנזקים, זה ייקח זמן אבל זה יקרה. ביקשתי מהממשלה הקודמת לא לקלקל יותר מידי כי נצטרך לתקן. עכשיו אנחנו מתקנים.

בהתייחסו לשתי סוגיות מדניות, הרפורמה והקמת המשמר הלאומי אמר ראש הממשלה כי "לגבי הרפורמה, אני רוצה להגיע להסכמה רחבה. החלטנו לעשות תיקונים במערכת המשפט אבל מאמין שצריך להגיע להסכמה. לגבי הסרבנות, צריך לפתור את זה, אסור שזה יהיה. לגבי בן גביר, צדק ברצון שלו להפעלת המשמר הלאומי. המשמר הלאומי לא יהיה מיליציה של אף אחד".

בנימין נתניהו
צילום: קובי גדעון, לע"מ
נתניהו, הצהרה ביטחונית

5 תגובות

  1. להגיע להסכם ולשמור על המדינה. אכי חשוב. החיים לא נבראו בשביל לריב. על מוסדות. המדינות

  2. ב3 חודשים הרסת את המדינה מפולגת מפוחדת ובלי כסף בכיס !

  3. צודק בהחלט ולמה בגלל כמה אנשים במדינה שלנו שהחליטו שלא טוב להם על מה שהעם ברובו בחר וברוב קולות החליטו להפיל את השלטון בכול מחיר אבל ביבי יהיה בשלטון ואתם אותם קומץ שחושב שיחסום את איילון זה יפיל ממשלה הצחקתם נראה שיגמר לכם התקציב והמימון

Back to top button