מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט על הצהרת נתניהו: נאום אנטי מנהיגותי מביש

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב לפני זמן קצר (שני) להצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו שהטיל אחריות למצב הביטחוני העכשווי על הממשלה הקודמת. לדברי בנט מדובר בנאום "אנטי מנהיגותי מביש".

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה לנאום נתניהו: "בשעה שאויבינו ממשיכים לגבות חיי אדם יקרים ודם אחינו ואחיותינו נשפך ברחובות, ראש הממשלה מאבד שליטה אל מול פני האומה. במקום לקיים מסיבות עיתונאים ולהאשים אחרים בצרות שגרמה הממשלה הקיצונית והכושלת בתולדות המדינה, הגיע הזמן שהוא ושריו יפסיקו להתבכיין וייקחו סוף סוף אחריות. ביטול פיטוריו החפוזים והשערורייתיים של שר הביטחון גלנט הם צעד נכון ואני מברך עליו, עכשיו תפסיקו כבר להתלונן ולכו לעבוד".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב ואמר: "בבכיינות לא בונים מנהיגות" חברו לסיעה, חבר הכנסת גדעון סער, הוסיף "תמיד מסית ומסיט – בימי חול כבימי חג. מאשים אחרים ומגלגל אחריות. אף פעם לא מסוגל לאחד את העם גם בזמן משבר. מצליח לאכזב גם כשאין ממנו שום ציפיות. זה נתניהו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה לנאומו של ראש הממשלה נתניהו: ״ההצהרה של ראש הממשלה הערב מוכיחה שהאיש לא כשיר למלא את תפקידו, האיש לא אחראי למעשיו, האיש פשוט לא איתנו. המסקנה האחת והיחידה מכל הטרלול שראינו ושמענו הערב- במקרה הטוב בנימין נתניהו הפך לקבלן ביצוע של יאיר נתניהו. אני קורא לחברים בסיעת הליכוד לעשות מעשה ולשלוח את נתניהו הביתה״.

יו״ר מפלגת העבודה ח״כ מרב מיכאלי הוסיפה "נאום מלא שקרים והסתה מאדם שהצליח לדרדר את מדינת ישראל לתהום בתוך שלושה חודשים. לך".

ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

44 תגובות

  1. כל מה שיעשה ביבי זה לא טוב
    תתבישו לכם מה היתם יותר טובים שיש לכם זכות למתוח ביקורת על ביבי
    תתבישו לכם
    תהיו גברים תשבו בשקט עוד 4 שנים

  2. אדון לפיד אתה מסית נגד המדינה שלך חתיכת מנוול צריך להעמיד אותך לדין בגלל שאין לך הרבה שכל אתה לא מבין שאתה גורם במדינה כאוס שנאת חינם ומלחמה אתה חצוף טמבל שב בשקט בפינה שלך אתה וכל הליצנים שיושבים איתך

  3. שב ברעננה. או שתלך לישות שלום
    עם רוסיה ואוקראינה שם הבאת שלום עולמי
    אתם פשוט בדיחה

  4. בבוניסטים שפוטים חסרי בינה עדיין סוגדים לעגל הזהב. הוא משתין ומחרבן עליהם והם בשלהם. זה גשם וזה ברד.

  5. מדבר אחד שגנב בחירות ורימה את הבוחרים שלו רק בשביל להגשים חלום אישי

  6. ביבי ראש הממשלה היקר שלנו בא לתקן מה שאתה והמחזיק מפתחות שלך השארתם .

  7. מה קרה בנתוששש אין כסףף לוולט למשפחת החזירים טפי יגועל

  8. מי שמדבר האפס מאופס שדד ראשות ממשלה עם שישה מנדטים שהיו שייכים לימין

Back to top button