מבזקיםתאונות דרכים

טרגדיה באשדוד: אישה בת 45 נהרגה בתאונת דרכים

אישה כבת 45 נפצעה לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים שאירעה ברחוב שבט לוי בעיר אשדוד. לאחר פעולות החילוץ לנהגת שנלכדה ברכבה, חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום.

פראמדיק במד"א שחר אדרי וחובש בכיר במד"א אוריאל אשר לסרי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ולכודה בין הרכב לקיר. לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."

דניאל בוקובזה ראש סניף אשדוד באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בהולכת רגל שסובלת מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. לדברי עוברי אורח – הנהגת יצאה מרכבה ומסיבה שאינה ברורה רכבה הידרדר ומחץ אותה למוות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכב"ה נמסר: "לוחמי האש של תחנת אשדוד יצאו לקריאה על לכודה במצב קשה מאוד אשר נלכדה בין רכב לקיר. ע"פ ההודעה נמסר ללוחמי האש שככל הנראה הרכב הידרדר עליה ומצבה קשה מאוד. בהגעת הלוחמים למקום מיד החלו בפעולות חילוץ מהירות מאחר ומצבה היה אנוש. לאחר פעולת מהירות באמצעות כלים ייחודיים הלכודה חולצה ע"י לוחמי האש. הפצועה עברה לטיפול מד"א ולאחר בדיקות מקיפות היא לא שרדה את האירוע ונפטרה. לוחמי האש ביצעו בדיקות נוספות לשלול לכודים נוספים ובמקביל לאבטח את הרכב. בסיום לא היו פצועים נוספים."

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button