חדשות הארץמבזקים

מייסדת יקב בוטיק בשומרון נבחרה להשיא משואה: "חלוצה, חקלאית, יזמית"

השרה מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום (ראשון) לחקלאית ורד בן סעדון, כי בחרה בה מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

ורד בן סעדון נולדה בהולנד למשפחת גרים, עלתה לארץ והתיישבה בשומרון. יחד עם בעלה ארז הקימו את ביתם בישוב ברכה שבשומרון, ואת כל חסכונותיהם השקיעו ברכישת עשרים דונמים של כרם ומאוחר יותר בפתיחת יקב בשם "טורא". על אף התמודדויות וקשיים רבים הפך היקב המשפחתי ליקב בוטיק איכותי, הזוכה בפרסים בינלאומיים ומביא כבוד לענף היין הישראלי כולו.

השרה רגב מסרה: "הכרמים שנטעו אבותינו באדמת השומרון לפני אלפי שנים שבים היום לפרוח בזכות חלוצים כמו ורד בן סעדון. חלוצה, חקלאית, יזמית ואישה מעוררת השראה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ורד בן סעדון סיפרה: "כנכדה לסבתא ניצולת שואה, אני מתרגשת על הזכות הגדולה להשיא משואה ביום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. כגיורת שעלתה לישראל ובחרה להתיישב בארץ אבותינו ביישוב רחלים שבשומרון , זו זכות גדולה לשים את השומרון על המפה ולייצג את חקלאי ישראל ובראשם את תעשיית היין הישראלי. בעלי ארז ואני עושים זאת שנים רבות באהבה ובגאווה גדולה. אני רוצה להודות לשרה מירי רגב ולוועדת הטקסים שבחרה בי להשיא משואה בשם כל הייננים והחקלאים ולכבוד התוצרת הישראלית והתיישבות ביהודה ושומרון תוצרת כחול לבן".

ורד בן סעדון
צילום: אלון מסיקה, מגזין פנימה

Back to top button