חדשות הארץמבזקים

ראש עיריית טבריה הגיש תלונה נגד תושב העיר בגין הטרדה

חוקר מטעם משטרת טבריה הגיע הבוקר (שני) ללשכת ראש העיר, בועז יוסף, שם גבה ממנו את עדותו ותלונתו כלפי תושב העיר, רון קובי, בטענה להטרדה.

לטענת יוסף, קובי הטריד אותו מספר פעמים בתקופה האחרונה, תוך שהוא נוהג לצלמו בשידורי ה"פייסבוק לייב" שלו במקומות ציבוריים ובמהלך עבודתו של ראש העיר. "בין היתר הוא מקלל אותו, מכנה אותו בשמות גנאי שיש בהם כדי הוצאת דיבה ונוהג באלימות מילולית." נמסר.

עד כה, טוען יוסף כי נמנע מלהגיש תלונה, אך בעקבות אירועי יום האתמול, כאשר במהלך סיור מקצועי של אנשי המקצוע של עיריית טבריה בראשותו של ראש העיר בועז יוסף ובכירי משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות, הגיח, לטענתו, רון קובי עם הטלפון הנייד ובמהלך שידור "פייסבוק לייב" גידף ותקף מילולית, לכאורה, את עובדי הציבור שהגיעו לטבריה על מנת לסייע לתיירות בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי טענת יוסף: "בין היתר צעק קובי לעבר אנשי המקצוע: "אתם צריכים להתבייש. הפקרתם את העיר הזו. טבריה מדממת. תראו איך עשיתם את טבריה. תתביישו לכם – כולכם שותפים לפשע הזה. מחקתם את העיר. מה עשיתם פה? תראו איך כולם בזים לכם. משרדי ממשלה שהפקירו עיר". גם את בועז יוסף הוא שב וגידף כבכל שידור."

הבוקר כאמור החליט ראש העיר "לשים סוף להשתלחות חסרת הרסן הזו ולהגיש תלונה בגין הטרדה. כל עוד הביקורת מופנית כלפיי והיא מקצועית, אני יכול להתמודד. אין לי בעיה עם ביקורת, אבל יש לי קו אדום והוא הפגיעה בעיר טבריה ובתושביה. התנהגותו חסרת האחריות של רון קובי מול עובדי הציבור ובכירי משרד התיירות והחברה הממשלתית, פוגעת בעיר ולא ניתן לו להמשיך בדרכו הנלוזה", אמר יוסף.

ארכיון. צילום: רון קובי

Back to top button