חדשות הארץמבזקים

שריפה פרצה בבית כנסת והתפשטה לגן ילדים – שפונה ופעילותו נעצרה

הבוקר (שלישי), סמוך לשעה 8:00, התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה על ריח חריף של עשן מגן ילדים ״באתי לגני״, ברחוב חבקוק הנביא ברמת בית שמש ג'. צוות הגן קיבל הנחיה ממוקד 102 לצאת מהגן עד שצוותי הכיבוי יגיעו למקום וישתלטו על מוקד השריפה.

ארבעה צוותים שהוזנקו למקום מתחנה אזורית בית שמש, בפיקודו של רב רשף יורם חדד-מפקד המשמרת הגיעו למקום התחילו בסריקות לאיתור מוקד הבעירה ומצאו שמוקד הבעירה נמצא בבית כנסת שסמוך לגן הילדים. צוותי הכיבוי פרצו למבנה וביצעו פעולות לכיבוי השריפה לאחר מכן ביצעו אוורור למקום וסריקות לאיתור לכודים או פצועים. אין לכודים או פצועים נזק נגרם למבנה.

להב משנה מיכאל אלול-מפקד אשכול, צוות ראשון מתחנת כיבוי רמת בית שמש: "הגענו למקום מדובר במבנה בין שני קומות מבנייה קלה המשמש מתחם של גני ילדים ובית כנסת, ביצענו סריקה בגן הילדים שללנו שריפה והמשכנו בסריקות לאיתור המוקד, זיהנו שמוקד השריפה נמצא בבית הכנסת, פרצנו את דלת המחסן בבית כנסת כיבנו את המוקד ואווררנו את המבנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהחלטת משטרת ישראל לאחר התייעצות עם מפקד המשמרת כב״ה הוחלט שהגן לא ימשיך את פעילותו בעקבות תוצרי הבעירה, כדי לא לסכן הילדים.

צילום : כבאות והצלה מחוז ירושלים

Back to top button