צרכנות

האם אתם זכאים להחזרי מס?

האם אתם זכאים להחזרי מס?

כמעט כל אזרח במדינת ישראל מרגיש שהמדינה לוקחת לעצמה נתח גדול מדי מן המשכורת שלו באמתלה של גביית מס. אין ספק שנטל המיסים הוא משהו שכולנו צריכים לשאת בו, אך לעיתים נדמה שאולי המדינה פשוט גובה יותר מדי. ישנם לא מעט מקרים שבהם התחושה הזאת מתבררת כאמיתית. במקרים מסוימים המדינה גובה מסיבות כאלה ואחרות סכומי כסף גדולים יותר ממה שהיא אמורה לגבות. במקרים שכאלה האזרח חייב להיות ערני, ולדרוש בחזרה את מה שמגיע לו. למרבה הצער, לא תמיד המדינה משקיעה מאמצים דומים למאמצים שהיא משקיעה עבור הגבייה של המיסים, גם בכדי להחזיר את המס העודף שהיא גבתה, ובלי שהאזרח ידרוש את הכסף הוא לא תמיד יראה אותו בחזרה.

למי מגיע החזרי מס מהמדינה?

ישנן לא מעט סיבות ולא מעט מקרים אשר בגללם אתם עלולים להיות זכאים להחזרי מס. בין היתר: החזר מס בעקבות החלפה של מקום עבודה או אי רציפות תעסוקתית, החזרי מס לחיילים אשר השתחררו משירות חובה בצה"ל, החזרי מס לנשים יולדות, למורים, לעולים חדשים ועוד לא מעט מקרים שבהם המדינה גבתה מס עודף ועליה להחזיר את הכסף לבעליו. במקרים שכאלה לא תמיד האזרח מודע לעובדה שמגיע לו כסף בחזרה, וכך נימנע ממנו הזכות לקבל את מה שמגיע לו. הפתרון הוא לפנות אל חברה אשר מתמחה בתחום החזרי המס, שהיא תבצע את שני הפעולות העיקריות הנדרשות בכדי לקבל את הכסף – לבדוק האם באמת מגיע החזרי מס, ואם כן היא תבצע את ההליך הבירוקרטי הנדרש עבור קבלת הכסף בחזרה.

אל מי לפנות בכדי לקבל החזרי מס מהמדינה?

החזר מס באמצעות רואה חשבון או יועץ מס היא ללא ספק דרך פשוטה ונוחה לקבלת ההחזר. אולם, חשוב לזכור שבמקרה הזה תצטרכו לשלם גם עבור פתיחת תיק סכום של כמה מאות שקלים, ועוד כ – 15 עד 30 אחוז מההחזר שתקבלו כשכר טרחה. כאשר מדובר על סכום כסף גדול, התשלום יכול להיות משמעותי ולהקטין מאוד את הסכום שתקבלו. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר עבור החזרי מס כדאי שתכירו את – פינאפ החזרי מס. פינאפ החזרי מס היא חברה המאפשרת לבצע את בדיקת הזכאות בצורה מקוונות בצורה קלה ופשוטה, וכך רק כאשר אתם זכאים להחזר תצטרכו לשלם סכום כסף נמוך משמעותית מאשר זה שהייתם צריכים לשלם לרואה חשבון או יועץ מס אשר יעשה עבורכם את העבודה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

Back to top button