מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה ביקרה באו"ם ונדהמה: "הזדעזעתי לנוכח המראות השקריים"

השרה מאי גולן מבקרת בימים אלו באו"ם ולפני זמן קצר (שלישי) פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בה היא טוענת כי באו"ם מציגים צד אחד בסכסוך הישראלי-פלסטיני, והוא לא הצד של ישראל. בנוסף, אמרה גולן כי היא "הזדעזעה" לנוכחותה הדלה של ה"תערוכה" בה מוצגים פרטי אסון השואה.

מדברי השרה גולן: "בביקורי באו״ם הזדעזעתי לנוכח המראות השקריים שמציגים רק צד אחד בסכסוך הישראלי-ערבי וגם זה בתוספות של שקרים אינסופיים; אבל השיא הגיע כשנוכחתי לראות "תערוכה" עם נוכחות כל כך דלה ועלובה – של האסון הגדול ביותר של העם היהודי ואחד הגדולים באנושות כולה. דווקא ביום הקדוש הזה, היה חשוב לי להזכיר לעולם את הלגיטימציה שלנו ואת הכוח המאחד בינינו כעם מלוכד; כוח שאותו אנו שואבים מכברת דרך היסטורית חסרת תקדים של אלפי שנים…"

"נמשיך תמיד להפיץ את אורם של המיליונים הטהורים מעמנו שנרצחו על קידוש ה׳. עמנו נרדף ונרצח על ידי רבים שקמו וניסו להשמידנו לאורך כל הדורות, אך הוא תמיד הצליח ותמיד יצליח בע"ה – לקום ולהמשיך הלאה! "או"ם שמוּם!", קבע בן-גוריון כבר בשנת 1955 ולא בכדי. הארגון הזה, שמתיימר לאחד את העולם כולו ולהיות נאמן לאמת ולצדק, בוחר שוב ושוב לאמץ את הנרטיב האנטישמי ולעמוד בצד השפל של ההיסטוריה. עם ישראל חי וקיים לנצח. הם לעולם לא יוכלו לנו ." הוסיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מתוך עמוד הפייסבוק של מאי גולן
כנסת 15.11.21
מאי גולן. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button