מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד דוחה את הצעתה של מירי רגב: "הכסא שלי בטקס המשואות יישאר ריק"

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד ושרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, פרסמו היום (רביעי) הודעות הדדיות בהן הם מאשימים אחד את השנייה בפילוג והסתה. רגב חתמה את דבריה בהצעה ללפיד להגיע ולשבת לידה בטקס המשואות ביום העצמאות, הצעה שנדחתה על ידי ראש האופוזיציה.

מדברי השרה רגב: "יאיר לפיד לצערי מנותק ממה שקורה. הוא משקר ולא מכיר את העובדות, במשך 20 שנה הטקס מוקלט החל מהחזרה הגנרלית. גם בשנה שעברה בתקופתם הטקס היה מוקלט. אין כוונה לשדר הקלטה, היא נועדה לכיבוי בתקלות קיצון כפי שקיים בכל האירועים הגדולים בעולם. יאיר לפיד במקום שיאחד, יחבק ויביא לחיבור בעם הוא בוחר לפלג, לשקר ולהסית וחבל. ועדיין אני מושיטה אליו את ידי ומזמינה אותו לחגוג איתנו ועם כל עם ישראל בארץ ובעולם את אירועי ה-75 למדינת ישראל."

לפיד ביטל את הצעתה של רגב ואמר: ״השרה רגב, הכסא שלי בטקס המשואות, ישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה. אני אוהב את מדינת ישראל אהבת נפש, אבל בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזוייף לא יכסה על זה. אם אחדות ישראל היתה כ״כ חשובה לכם לא הייתם מפרקים את הדמוקרטיה שלנו והייתם הולכים לעבוד בשביל אזרחי ישראל.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר מיקי זוהר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "החלטת לפיד שלא להגיע לטקס המשואות מעמיקה את הקרע ומביאה לעוד שנאת אחים מיותרת. העובדה שהוא יורד בסקרים היא נקודת אור שמראה שלכולנו שדרכו הלא אחראית אינה מקובלת על רבים מאזרחי ישראל. בימים הלא פשוטים שלנו כעם, כל מי שרואה את עצמו כמנהיג, חייב לפעול לאחדות ולהפסקת השנאה בנינו."

יאיר לפיד
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

Back to top button