חדשות הארץמבזקים

סמים במשקל של כ-11 ק"ג וכ-30 ערכי טבע מוגנים אותרו ברמות נפתלי

אתמול (שלישי), בפעילות משותפת של בלשי היחידה המרכזית של משמר הגבול בגזרת חוף יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים פעלו הכוחות לאור מידע מודיעני של היחידה המרכזית בחשד להפעלת מעבדת סמים הכוחות פשטו על ביתו של חשוד בישוב רמות נפתלי הסמוך לקרית שמונה. בחיפוש בביתו של החשוד אותרה מעבדת סמים שהחשוד הפעיל בביתו ונתפס ציוד גידול וסמים במשקל של כ-11kg.

בנוסף למעבדה, אותר בביתו של החשוד חדר אשר שימש את החשוד לצורך גידול בעלי חיים אקזוטיים ייחודים שמוגדרים בחוק כבעלי חיים מוגנים שע״פ החשד הוברחו לארץ. סה״כ הוחזקו ללא היתר כ 30 ערכי טבע מוגנים בשווי של למעלה מ 20 אש״ח.

יניב שלום חוקר ביחידה הלאומית למניעת פשיעה בחיות בר ברשות הטבע והגנים: בעלי החיים שנתפסו, הוחזקו ללא היתר ובניגוד לחוק האוסר על החזקה או מכירתם בשל חשש לסיכון אקולוגי לסביבה בישראל , זאת בשל היותם מינים פולשים וארסיים ואף קיימת היתכנות להפצת מחלות לסביבה. בעלי החיים שנתפסו הועברו להמשך טיפול של רשות הטבע והגנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד בן 42 תושב רמות נפתלי הועבר יחד עם הסמים שנמצאו להמשך חקירה במשטרה בגין עבירות הסמים ולחקירה ברשות הטבע והגנים בשל החזקת בעלי החיים המוגנים.

צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג
צילום: דוברות רט״ג

Back to top button