חדשות הארץמבזקים

נמשכים החיפושים אחר הנעדרת קרן כרסנטי ממודיעין – הוקם חפ"ק בתל אביב

הבוקר (שבת) התחדשו החיפושים אחר הנעדרת קרן כרסנטי, בת 45 תושבת מודיעין.

אמש השתתפו בחיפושים שוטרים, מתנדבי משטרה, יחידת איתור נעדרים ייעודית של מחוז מרכז, יחידת הכלבנים ויחידת מגן, בסיוע של אזרחים והבוקר כאמור הצטרפו לסריקות גם יחידת הצוללנים יחידה אווירית שיטור ימי וכוחות נוספים.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

הבוקר עם אור ראשון חודשו החיפושים בשני מוקדים – הראשון על פי אינדיקציה שהתקבלה אתמול באזור נמל תל אביב והשנייה בתחום העיר מודיעין וסביבתה הקרובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטובת האירוע הוקם חפ"ק משולב של מחוז תל אביב ותחנת מודיעין שמנוהל על ידי קצין אג"מ שנמצא בשטח ומחלק משימות. החפ"ק נמצא בנמל תל אביב ביתן 10 בנקודת המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי על פי הידוע, הנעדרת יצאה מהבית ללא טלפון וללא רכב ועל כן הנחת העבודה היא סריקות בתחום הליכה רגלית – אין כיוון מסוים או אינדיקציה.

בנוסף לכוחות המבצעיים והמקצועיים הרבים שמוקצים ומנוהלים ע"י המשטרה, אזרחים אשר יוצאים עצמאית לחיפושים נדרשים להיות בקשר עם תחנת המשטרה, במידה ואותרו ממצאים יש לדווח על כך למוקד 100 או ליומן התחנה במספר טלפון שמספרו 08-6769444. ההנחייה של המשטרה לאזרחים שלוקחים חלק בחיפושים היא לצאת החוצה כל אחד ע"פ יכולתו ברחובות, פארקים, גבעות דרומיות, גבעות שר, בקעת הנזירים- בית העלמין ויער בן שמן. יש לשים לב לבטיחות בשטח – לא לצאת לבד. לקחת בחשבון בורות פתוחים שלא תמיד רואים אותם ומזג אוויר – קחו מים ושימו לב גם לחיות בר.

צילום: משטרת מודיעין

הנעדרת, קרן כרסנטי בת 45 יצאה אתמול מביתה במודיעין ומאז נעלמו עקבותיה. היא לבשה מכנסים אדידס שחורים עם פסים סגולים, נעלי סירה אפורות, חולצה שחורה ומשקפי שמש על ראשה.

תיאורה: גובה : 1.64 , מבנה גוף : רזה ושיער : חום .

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ הייעודית – https://chat.whatsapp.com/IWqgi9F02594VeqMa1GEpw וקישור לקבוצת הטלגרם: https://t.me/+eJEB_NsdZLs3NjVk

הנעדרת קרן כרסנטי
הנעדרת קרן כרסנטי

Back to top button