מבזקיםפוליטי / מדיני

אביגדור ליברמן קורא לפטר את הרב הראשי: "לעצור את הטירוף של שוד הקופה הציבורית"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, קרא הבוקר (ראשון) לפטר את הרב הראשי, בעקבות דבריו לשר הפנים והבריאות הנכנס ממפלגת ש"ס, משה ארבל.

בפתח דבריו אמר שר האוצר לשעבר: ״יש לפטר את הרב הראשי עוד היום. אמש התפרסם כי הרב הראשי קרא לשר הפנים והבריאות הנכנס, משה ארבל מש״ס, להתנות מתן תקציבים לרשויות מקומיות בתנאי שיתמכו בהקמה ובמימון של מוסדות דת ויתנו כסף לישיבות."

"לדברי הרב הראשי, זה מהלך ״לא חוקי״ ולכן אין לומר זאת מפורשות, אלא ״בצורה חכמה״ לדבריו. הגיע העת לעצור את הטירוף של שוד הקופה הציבורית ע״י קומבינות ודילים של העסקונה החרדית בכנסת ובמוסדות המדינה הרשמיים. הפרדה בין דת ומדינה זה צו השעה.״ הוסיף ליברמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר העבודה, יואב בן צור, הגיב לדבריו הנלוזים של ח"כ אביגדור ליברמן: "ליברמן בוחר שוב פעם להתיר את חרצובות לשונו ולטנף את פיו בחוצפה ועזות מצח נגד גדולי ישראל. מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט״א אשר פסיקתו מקובלת בכל קצוות תבל, ממשיך בדרכו של אביו מרן אביר הרועים זיע״א. ללא מורא וללא חת עומד על משמר היהדות ושמירת המסורת והזהות היהודית במדינת ישראל. מול פוליטקאים חולפים, הנהגתו ופסיקתו של מרן הראשל״צ שליט״א תנווט אותנו לדורי דורות."

ח"כ אביגדור ליברמן
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button