מבזקיםמשפטי/פלילי

ירה, החטיא, רדף אחריו וירה פעם נוספת בגבו – היום נגזר דינו

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) על נפתלי בן אבו, שהורשע בניסיון רצח אליהו אריש, 14 שנות מאסר וחצי ומאסר על תנאי. על פי הכרעת הדין, בשנת 2020 בזמן שהנאשם היה אמור לשהות במעצר בית, הוא הגיע לשכונת רמות כשפניו מוסתרות בקסדה אותה חבש וירה באקדח לעברו של אליהו אריש, ירייה אחת אשר החטיאה את אריש. לאחר מכן רדף אחריו וירה ירייה נוספת אשר פגעה בגבו של אריש. בעקבות מעשיו של הנאשם נפצע אריש והובהל לבית החולים לטיפול רפואי.

במענה לכתב האישום הנאשם כפר במעשיו. במסגרת הסדר הטיעון הוא הודה בכל עובדות כתב האישום במלואן, והורשע בעבירות של ניסיון לרצח, נשיאת נשק, הפרת הוראה חוקית והחזקת רכוש גנוב. בשלב הטיעונים לעונש ביקשה פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד אילה גלברד-יעקב, לגזור על הנאשם, בין היתר, כ-18 שנות מאסר, עונש מאסר כבד אשר ישקף את חומרת מעשיו.

הפרקליטות טענה כי הנאשם תכנן לרצוח את המתלונן וכתוצאה ממעשיו נפגע המתלונן פגיעה קשה בגופו. בנוסף, נטען על ידי הפרקליטות, כי למעשים אלה יש השפעה גם על הציבור וביטחונו, האירוע התרחש ברחוב באותה עת היו אנשים ברחוב שהיו נתונים בסכנה. ביהמ"ש קבע כי, "מדובר באירוע שקדמו לו תכנון, מחשבה והצטיידות, תוך נקיטת אמצעים להימלטות בדרך אשר אמורה הייתה למנוע חשיפת זהותו של הנאשם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ירי - רצח - חיסול - אקדח
אילוסטרציה

Back to top button