בידורמבזקים

מדוע בשדרות כועסים על נועה קירל – וכיצד קשור אביב גפן למקרה?

אמש (שלישי) במסגרת אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, הופיעו שלל אמני ישראל על במות ברחבי הארץ. אולם תקלה טכנית הביאה למפח נפש עבור תושבי קרית גת ושדרות.

בקרית גת, הופעה של נועה קירל התחילה באיחור משמעותי בשל תקלות סאונד. אולם, עיכוב זה, אילץ את הזמר והיוצר אביב גפן לבטל את הופעתו בעיר, שכן הייתה לו הופעה נוספת בתל אביב באותו הלילה.

בהודעה של עיריית קריית גת הם התנצלו על השיבושים והבטיחו כבר לפרסם את תוכנית הקיץ לתושבים. קירל, ביצעה על הבמה את "יוניקורן" בגרסה חצי אקוסטית משום שעדיין אסור לה לחשוף את הנאמבר לשיר לפני האירוויזיון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובת עיריית קריית גת: "תושבי קרית גת בוקר טוב וחג עצמאות שמח. אמש נהנינו לפגוש בפארק פ"ז אלפי משפחות וילדים נרגשים. נהנינו ממופע של יובל המבולבל, נועה קירל, אומנים מקומיים ושני מטחי זיקוקים שקטים מרהיבים. נהנינו גם עם אלפי החוגגים בבמת הספורטק הדתית. לצערנו בשל תקלות בסאונד הפקה של המופע הקודם לאביב גפן, נתאחרה ההופעה זמן רב ואביב גפן שהמתין ארוכות עד שתסתיים ההופעה של נועה קירל, לא נותרה בידו ברירה אלא לעזוב בשל התחייבות להופעות נוספות בת"א ולכן לא הופיע. אנו מתנצלים על השיבושים שנגרמו ומבטיחים לברר את העניינים לאשורם. מקווים שנהנתם בכל זאת מהמופעים שהתקיימו! בקרוב נפרסם תכנית אירועי קיץ מרהיבה שמחה ומרעננת. חג עצמאות שמח".

אך, בגלל האיחור בקרית גת, קירל איחרה גם היא להופעתה הבאה – בשדרות. שם נרשמה ביקורת חריפה נגד העירייה, כיוון שהופעה שהייתה אמורה להתחיל בשעה 23:00, החלה באיחור של שעתיים סביב השעה 1:00. האיחור הגדול כנראה נבע מבעיות סאונד בהפקה של הזמרת גם בשדרות.

חבר מועצה בשדרות, יניב פרץ, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "התערוררתי הבוקר לעשרות הודעות וסירטוני וידאו של ילדים ממררים בבכי ביום העצמאות, ללא ספק מראות קשים ביותר. אותם ילדים שבמשך כל השבועות האחרונים המתינו להופעה של הזמרת נועה קירל, אך אמש זה נגמר במפח נפש גדול. על פי פרסומי העירייה הזמרת נועה קירל הייתה אמורה לעלות בשעה 23:00 אם תשאלו אותי גם זו שעה מאוחרת מאוד לילדים, מדוע בכלל הסכימו לכך. אבל עזבו… אחרי שעות של המתנה מורטת עצבים… ילדים שרדומים על הדשא… הורים שהתייאשו וכבר עזבו. נזכרה 'הנסיכה' להגיע בשעה 1:00 בלילה".

הוא הוסיף: "אז כן נועה יקרה את כנראה ממש מוזרה, ולא אנחנו לא רגילים. נו באמת מה חשבת לעצמך שילדים ימיתינו להופעה שלך בשעה 1:00 בלילה, יש גבול לכל תעלול! ואני שואל את המארגנים, תגידו אתם אמיתיים? איך הסכמתם לה לעלות בכלל, מרבית התושבים כבר עזבו. זו שערורייה שמחייבת בדיקה מעמיקה ואני מתכוון לבדוק את העניין לעומק. ואם מסתכלים רחב יותר, האומנים שאיתם סגרו השנה הם מהרף הבינוני ביותר. אחרי שנתיים שהעירייה חסכה מיליונים נראה נראה לי שהיה נכון להשקיע סוף כך סוף באומנים איכותיים קצת יותר עבור התושבים. אבל כנראה מה שחשוב להם זה להוציא את הכסף על דברים אחרים עליהם אני מרבה לדבר בפוסטים אחרים שאני מעלה. לסיכום – מדובר במחדל גדול, שמצריך בדיקה מעמיקה, ואני מתכוון לבדוק זאת ולבקש תשובות. לא ייתכן שהרשות תבזבז כספי ציבור על כלום ושום דבר!"

מטעם עיריית שדרות נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני ההורים והילדים שהמתינו זמן רב לנועה קירל. העיכוב נבע מהופעה קודמת שלה שגרר איחור בהגעתה לעיר ולאחר מכן בעיות בסאונד של ההפקה שלה שלא אפשרו לה לעלות לבמה. לאחר שכבר עלתה לבמה, שמחנו לראות את הילדים נהנים מהופעתה המצוינת".

נועה קירל - הופעה
ארכיון. צילום: הראל שגיא

Back to top button