מבזקיםפוליטי / מדיני

'הפגנת המיליון': השרים בקריאה לציבור, המארגנים חוששים שלא כולם יוכלו להגיע

לקראת 'הפגנת המיליון' שתתקיים מחר (חמישי) ליד הכנסת בירושלים, השר יריב לוין פרסם הערב סרטון בו הוא קורא לציבור להשתתף בהפגנה. "מחר, יום חמישי, ההפגנה הגדולה שלנו מתקיימת בירושלים החל מהשעה 19:00 ליד הכנסת." פתח לוין את דבריו בסרטון.

"אני קורא לכל אחד ואחת מכם, אני צריך אתכם, אנחנו צריכים כולנו לעלות מחר לירושלים בעוצמה גדולה כדי להשמיע קול ברור בעד הרפורמה המשפטית, בעד דמוקרטיה אמיתית, בעד הצדק. נתראה מחר". הוסיף שר המשפטים.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי כתב: "מחר, כולם! מגיעים לירושלים. מאשררים את המנדט.בנערינו ובזקנינו. נצהיר בקול רם ובהיר: גם אחרי 75 שנה, כללי המשחק הדמוקרטיים הם הדרך הטובה ביותר ליישב מחלוקות. במשמרת שלנו, לא "כל דאלים גבר" אלא "קול העם יגיד דבר". באורך רוח, אך גם בנחישות. נוע תנוע בעז"ה. לתפארת מדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר כתבה בחשבון הטוויטר שלו: "ערב טוב חברים. אני קורא לכולם להגיע מחר ולהשמיע את קולכם. מחר נבהיר בקול ברור שהעם תומך ברפורמה המשפטית, ואת הקול שלנו לא יגנבו. התמיכה שלכם חשובה ומשמעותית מאוד עבורנו, אתם אלה שנותנים לנו את הרוח הגבית להמשיך בכל הכח. מחכה לראותכם מחר. אני בעזרת ה׳ אהיה שם. שתפו והפיצו הלאה."

משרד התחבורה מסר כי בשל חסימות כבישים כהיערכות להפגנה המתוכננת מחר בירושלים, מחר (חמישי) יחולו שינויים במסלולי הקווים של התחבורה הציבורית, מהשעה 15:00 אחר הצהרים ועד גמר השירות, באזור קרית הממשלה בירושלים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ממליץ לנוסעים להיערך בהתאם ומוסיף כי ניתן להתעדכן במוקד המידע הארצי של התחבורה הציבורית 8787* ומוקדי המידע של חברות התחבורה הציבורית.

בקבוצות המארגנים עלה חשש מעומס רב מדי כתוצאה מכמות גדולה של אנשים שהביעו את רצונם להגיע, מה שעלול לגרום לחסימות כבישים ואף למניעת ההגעה מאותם אנשים. מארגני המחאה הביעו תקווה שהתחבורה הציבורית תפעל ותתוגבר בהתאם, על אף שנשמעו קולות שאמרו כי הסיכוי לכך נמוך.

ארכיון. צילום: דוברות בנימין

Back to top button