חדשות הארץמבזקים

לילה מטורף: גל של נרצחים תוך שעות בודדות – צפו בתיעוד החיסול בחולון

גבר כבן 40 נמצא הלילה (חמישי) כשהוא ירוי בראשו ברחוב נעמי שמר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. פאראמדיק מד"א יוסי רוזנטל שהגיע לזירה סיפר: "ראינו על המדרכה גבר בשנות הארבעים שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות חודרות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

צילום: מצלמות אבטחה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

במקרה נוסף שאירע בהפרש זמן קצר ממנו, אישה בשנות ה-30 לחייה אותרה בביתה כשהיא ללא רוח חיים בפזורת אבו קרינאת בנגב עם סימני אלימות על גופה. עם קבלת הדיווח אודות האירוע, כוחות משטרת תחנת ערוער הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, גביית עדויות, איסוף ממצאים בזירה ובסריקות אחר חשודים. בהערכת מצב שקיים בזירת האירוע, תת ניצב נחשון נגלר, מפקד מרחב הנגב, החליט להטיל את חקירת האירוע על תחנת משטרת ערוער. חוקרי מז״פ נמצאים כעת במקום האירוע ואוספים ראיות וממצאים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אירוע קשה נוסף התרחש בעיר באלעד, בו נורה למוות תושב העיר משה בן שמחון בן ה- 26. הוא נפצע באורח אנוש ופונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה אל בית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הנרצח משה בן שמחון
הנרצח משה בן שמחון. צילום: פייסבוק

אירוע זה מצטרף לאירוע ירי נוסף שאירע אמש בכפר יאסיף. פואז עב אלטיף נורה והובהל במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר חשודים במעשה.

הולך הרגל, עבדול-ג'באר שלבאיה שנהרג בתאונה סמוך לקלנסוואה

על רקע אירועי הרצח ביממה האחרונה, השר בן גביר יקיים הערכת מצב מיוחדת עם מפכ"ל המשטרה וראשי האגפים הרלוונטיים. רק לפני שבוע הוצגה לשר תוכנית חדשה של המשטרה לטיפול בפשיעה ובמעשי הרצח. כמו כן השר דרש בשבוע שעבר הזרמת כוחות משמעותיים, זאת לצד העובדה שבסוף החודש מצפים השר והמפכ"ל לאישור תקציב המדינה שייתן תקציב שיא למשטרה ויביא לשוטרים כלים לטיפול בפשיעה.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button