סרטונים

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם חבר הקונגרס האקים ג'פריס, מנהיג המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים האמריקאי

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם משלחת חברי קונגרס דמוקרטים בראשות מנהיג המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים האמריקאי, חבר הקונגרס האקים ג'פריס, בלשכת רה"מ בירושלים.

ראש הממשלה הודה לחבר הקונגרס ג'פריס ולחברי המשלחת על תמיכתם במדינת ישראל, והדגיש בפניהם את חשיבות הקשר בין ישראל לארה"ב.

כמו כן, רה"מ נתניהו דן עמם בצורך למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני, בהסכמי אברהם ובהזדמנויות להרחבת מעגל השלום עם מדינות נוספות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפגישה השתתפו גם השר לעניינים אסטרטגים רון דרמר, שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס, היועץ המדיני של רה"מ אופיר פלק וסגנית ראש המל"ל למדיניות חוץ אביבית בר אילן.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=xCj4_5RcXFo?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

30 תגובות

  1. 24.4.23 שעה 15.18 אני חייבת להגיד משהו !@@@; לרון דרמר יש מפה א – אחלה בן אדם ! עם אופי חיובי מ.ש.ה.ו !!@ אפשר למסור לו !!!

  2. ישר כוח לראש ממשלתנו בנימין נתניהו!
    עוד לא אבדה תקוותנו?

    העם היהודי חי על התקווה מאז ומתמיד, אבל דווקא בימים אלה קשה לומר את המילה הזאת מבלי להתכווץ מעט מהרגשת הפער הפנימי בין התקווה המפורסמת שלנו, לפילוג שמתגלה בחברה הישראלית. מדהים לראות איך למרות יכולתם של כלי התקשורת לחבר בין אנשים בקלות, אנחנו מצליחים דווקא להחריב בעזרתם את כל מה שנותר מהקשר הטוב בינינו.

    למרות שעם ישראל ניזון מהתקווה שליוותה אותו לאורך היסטוריה רצופת תלאות, אנחנו חשים היטב שמשהו לא עובד פה באופן סיסטמטי, משהו לא מסתדר כבר 75 שנים בארצנו. קיבלנו פיסת אדמה שנועדה לאפשר לכל היהודים לחיות יחד, ולהקים כאן מדינה וחברה שייטיבו עם כולנו, ועדיין למרות שזכינו למוחות חריפים, צבא חזק וכלכלה יציבה, כמעט לא ניתן להביט לעתיד ולראות שם תמונה אופטימית. עדיין באוויר הישראלי תלויה השאלה: מה יהיה? איך נסתדר כעם? מה יעלה בגורל היהודים בישראל ובעולם?

    הבעיה האמיתית היא ששכחנו. שכחנו שהעבודה האמיתית שלנו אינה בסלילת כבישים והקמת סטארט-אפים, אלא בחיבור הלבבות מעל כל המרחקים שבינינו.

    התקווה תמיד משתלשלת ממעלה למטה, מהכוח העליון ללב האדם. מהכוח שמסוגל לחבר בינינו ולהוביל אותנו למימוש מטרתו המוחלטת. ומהו הרצון של הכוח הזה? שהכלל הגדול "ואהבת לרעך כמוך" יתקבל בקרב העמים כולם, ונגלה שכולנו משתייכים לאנושות אחת תחת כוח עליון אחד.

    העם שלנו נולד מתוך חיבור והוא מתקיים רק מתוך חיבור, לכן גם התקווה שלנו תלויה בכך שנפנים את הצורך המיידי להגביר את הקרבה בינינו, ואת תפקידנו לחבר את כל האנושות למשפחה אחת גדולה.

    למעשה יהודי זה לא לאום, זו נטייה לחיבור בין כל בני אדם להיות יחד, ועד כמה שהדבר נשמע פרדוקסלי, לפי חכמת הקבלה דווקא עם ישראל נועד להיות הדוגמה לאיחוד בפני כל העמים. רק כשיבוא הזמן שבו נצליח להתאחד בינינו, נוכל לממש את ייעודנו ולמסור את הרגשת הכוח העליון לאומות העולם. אין מנוס, העתיד הטוב שכולנו מצפים לו יתממש רק במידת תיקון הקשרים בינינו.

    לכן דווקא תקוותנו הנצחית מעמידה בפנינו את החובה לחנך תחילה את עצמנו, ולאחר מכן את כל העמים, ולהדגים להם איך לחיות בצוותא, בחברותא, מתוך הרגשת איחוד בינינו. האתגר האמיתי שניצב בפנינו היום הוא פשוט להרגיש אחים.

    גולדה מאיר אמרה, "פסימיות היא מותרות שיהודי אינו יכול להרשות לעצמו", בשום מצב אסור לנו להרים ידיים, תמיד להישאר מלאי כוחות וחדורי אמונה שנצליח כבר עכשיו להפיץ את הנוסחה של קיום האנושות "כאיש אחד בלב אחד".

    ולמיואשים, תזכרו שתמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.

  3. God bless Israel and god bless America and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  4. Sul mio paese NOCI anzi in tutta l'Italia dei sud nell'anno 1956. Nevicò per tutto il mese di febbraio la neve era alta più di due metri io avevo nove anni detta gli aiuti alla parrocchia arrivarono DALL'AMERICA formaggi spalmabili in scatole la fame era tanta e io portavo i pantaloni corti !!!! Non ho scordato la generosità degli AMERICANI !!!! GLI STATI UNITI D'AMERICA UN POPOLO PARTITO con la deportazione della feccia del UMANITÀ di allora e adesso e la più grande nazione del pianto TERRA!!!! GRAZIE AMERICA!!!!❤️❤️❤️❤️

  5. Governer desantis after 3 country visiting coming to a Israel and in the end gop triumph over democrats that's truth Mr pm or … Ok very thanks for u and Israeli folks for celebrating and convoy prince Pahlavi for a week very appreciated god bless Israel and usa 💕 regard Benjamin farzad from Iran

  6. כבוד ראש הממשלה כועס שאני כותב למען תושבי הדיור הציבורי? הפוך. חבר כמוני אתה צריך לחפש בנירות. מה אתה רוצה חברים אטומים? שרואים את השני נופל והולכים הלאה? כאלו יש המונים. אני? גם אם תמנע ממני להגיב-אני אל ארד מהנושא-אבל גם לא הפסיק לתמוך בך. אני לא הייתי אדיש לכל אורך הרדיפה נגדך. וגם רשמתי לא מעט עצות. שחלקן הבנתי שאנשים קלטו…הנה עצה אחת: נכון הפרקליטות ניסתה לתקן את הכתב טיעון נגדך? אז מה זה אם לא שיטת מצליח? כי אתה נקי וזך. הם פשוט מנסים כל מיני צורות. זה מזכיר לי כרכן תירס שמביט בקרבן ובוחן אותו. ואז בבוחר את מקום הנשיכה..אין להם כלום. הפוך. … תודה. אבל אנא התעורר.לא ייתכן משפחות ברחוב. אתם בליכוד הכנסתם הרגל רע שאפשר לפנות יהודים מבתיהם. וכעת ממשיכים? די כבודו.

  7. 🇮🇱THE BIRTHDAY OF ISRAEL🇮🇱

    ISRAEL'S FIRST BIRTHDAY 14.5.1948!

    ENGLAND GAVE this area FOR JEWS to live there and YK accepted it too!

    England offered BIG AREA "TRANSJORDANIA" to ARABS,they did not get the OFFER-SINCE then ARABS WANT AREA GIVEN TO JEW😭

  8. HAPPY & BLESSED🇮🇱❤️🇮🇱 BIRTHDAY ISRAEL🇮🇱❤️🇮🇱❤️

    ❤️🇮🇱❤️THE BIRTHDAY OF ISRAEL ❤️🇮🇱❤️🇮🇱

    In Isaiah 66:7-9 is told about ISRAEL'S FIRST BIRTHDAY 14.5.1948!

    ENGLAND GAVE this area FOR JEWS to live there and YK accepted it too!

    Whose it BELONG TO🇮🇱⁉️🇮🇱

  9. ביבי איש הימין.. אם אתה משחרר את המחבל הארור הזה ( שניסה להביא לפגיעת באזרחים יהודים כולל חיילים ) זה רק מראה שאתה לא ימין ופוחד ממדינה עלובה כמו ירדן שנזקקת לישראל יותר מאשר להיפך !! וגרוע מזה כמה ישראל "המעצמה" היא בעצם מדינה רופסת ולא ריבונית בלי עמוד שדרה !! עד מתי תרמסו את הכבוד של כולנו ?!!!!!

  10. אני יודע שאני נודניק-אבל אם רחל אין לי מושג מי זו. וזה גם לא משנה. משנה שאישה בישראל ישנה ברחוב. וכעת נקרא לה "רחל שלי". האומללה הזו הושלכה מביתה בדיור הציבורי. דמיין שזו שר'לה. חשבתי מקודם. על הקורונה שלי [כן, גם שלי. חש משהו כלפיה] שאולי אני צריך לקרוא לה בחזרה אל הדגל. ושחזרתי כמה נקודות איך אני קורא לה לתפקיד בחזרה. כי אם הלאום של בני הדיור הציבורי [הגיע הזמן לאחד אותם ללאום] מתגולל ללא בית. לי אין מה לעשות למענם. אבל כותב. אנא אל תהיו אדישים. מבקש ומתחנן אדם בעל גוף חלש. לא דורש. לא מרים קול. רק בקול חלש ועצוב מתחנן אליכם. אנא ממכם . למה האדישות הזו? היא ישנה אי שם בחוץ [בסרטים של הדיור הציבורי הוא מופיע] רואים אותה שם בוכה טיפה בבכי של חלשים. בכי חלש של אנשים שמבינים שאין בידם מה לעשות….[זה אולי לא כלל.אבל נדמה כאילו רק חזקים בוכים בכי מלא…כי "מגיע להם"…תינוק בוכה בכי מלא….כי יש טעם…אמא תבוא…עני לא בוכה בכי מלא. כי הוא חש שאיש לא יבוא….אנא אני מתחנן. תעשו משהו. [לא בשבילי למרות שגם אני מסכן. אבל אני לא הכי חשוב כעת הם === מתנצל שאני מפריע. אנא תתייחסו]

  11. Yahudi Malaysia , tun mahadir Mohammad yahudi choucin Kerala India Islam kedekut GTA , 98 year,s ago # Maha firaun saka tua tun mahadir Mohammad , yahudi choucin Kerala India PARTI GTA , pejuwang petai , PBBM PN PAS , # DSAI PMX anuar Ibrahim pakatan harapan DAP boneka Israel , Malaysia di kuasai rejim Israel DAP PKR anuar Ibrahim PM MALAYSIA ke 10 ,

  12. BARISAN NASIONAL DSNR boskku datok haji najib Razak , kami Portuguese yahudi , yahudi ortodok Russia di MALAYSIA Islam , yahudi ortodok Russia Malaysia ,Islam UMNO BN , BARISAN NASIONAL # obrigadoh thanks you terimakasih holla Portuguese MELAKA MALAYSIA , Portuguese yahudi ortodok Russia MELAKA , dulu Kristen protestan ,kini Islam penjajah Portuguese bristish colonial , Malaya kini NEGARA MALAYSIA

  13. לכול התומכים פה בישראל…שהקב'''ה יברך אותכם ואת משפחותכם….''ומברכיך אברך'' כך אמר הקב''ה…מי שמברך את ישראל,מתברך..💗💗💗🤲🤲🌺🌺🌺💪💪💪💪👌👌👍👍👍🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

Back to top button