חדשות הארץמבזקים

שרף דגלי ישראל, הפיץ ברשת – ונעצר

משטרת ישראל עצרה הערב (מוצ"ש) תושב מזרח ירושלים, בעקבות סרטון שהופץ ברשת החברתית "טיקטוק" ובו הוא מתועד שורף דגלי ישראל.

אמש (שישי) התקבל במשטרה דיווח על תיעוד שמופץ ברשת החברתית "טיקטוק", ובו מתועד אדם כשהוא שורף דגלי ישראל בשכונה במזרח ירושלים. מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, שוטרי תחנת שלם איתרו את זהות החשוד במעשה.

החשוד, תושב עיסאוויה בשנות ה-30 לחייו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת שלם בחשד לשריפת דגלי ישראל, תיעוד המעשה והפצתו ברשת החברתית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה כל פגיעה בסמלי שלטון ובדגלי מדינת ישראל. משטרת מחוז ירושלים תפעל גם במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים המבצעים מעשים פסולים אלו. בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים, כלל יחידות המחוז מוכוונות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר הכולל ניטור, חקירה, טיפול ואיתור חשודים המבצעים עבירות מעין אלו ומפיצים את המעשה ברשת, זאת עד למיצוי הדין עמם".

שריפת דגל ישראל
לקוח מתוך הרשתות החברתיות בהתאם לסעיף 27א
צילום: דוברות המשטרה

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button