חדשות הארץמבזקים

המיזם שמבקש לשמור על 4 מיליון יצירות הנמצאות בסכנה מדי שנה

במהלך לימודי האמנות והעיצוב, סטודנטים רבים משקיעים עמל ותשוקה רבה בפרויקטים מגוונים כגון כלי חרס, תכשיטים, אביזרים אישיים ולבית ועבודות צילום ואמנות. למרבה הצער, אותן יצירות מפוארות של סטודנטים רבים נשארות בסופו של דבר מתחת למיטה, בארון ולעתים אף מוצאות את דרכן אל פח האשפה.

אם רק הייתה דרך למנוע את הבזבוז המשווע של יצירות ייחודיות אלו ועל הדרך לתמוך ביוצרים צעירים ומבטיחים בתחילת דרכם? מי שהרים את הכפפה היה היזם ליאור ערוסי שנחשף לכך דרך בתו שלמדה בשנקר ולעובדה ש-4 מיליון יצירות נזרקות מדי שנה על ידי תלמידים ב-250 בתי הספר המובילים בעולם, לאחר שלא נמצא להם שימוש ראוי. אתר Otentu שהוקם על ידי ערוסי מוקדם כולו לטובת גילוי ופיתוח סטודנטים לאמנות ועיצוב ובוגרים טריים, שהופכים את העולם למקום מואר יותר ומלא תקווה.

ערוסי הוא יזם הנחשב לאחד המומחים המובילים בעולם בנושא חווית לקוח וביצוע אסטרטגיה. התובנות והשיטות שלו יושמו בהצלחה בלמעלה מ-200 טרנספורמציות תאגידיות ברחבי העולם. הדרך בה הוא בחר לקדם את היוצרים המוכשרים היא על ידי הצגת היצירות השונות של אותם סטודנטים והעמדתם למכירה כך שניתן יהיה לתמוך בהם ובעיסוקם ובעיקר בהתקדמותם האומנותית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר בפלטפורמה שגם משקיעה בסטודנטים המצליחים ומייצרת סדרות מסחריות של היצירות שלהם. באמצעות קניית היצירות ניתן לעודד את העצמת התלמידים ולתת להם ביטחון בכישרון עם כל רכישה שמתבצעת. זה הלב של מה שעושים ב-otentu בהובלת מועצת מומחים בעלת ניסיון בינלאומי באמנות, עיצוב ומיתוג.

המיזם הצליח לצבור תאוצה ותוך שישה חודשים הצטרפו אליו 281 יוצרים מ-43 בתי ספר מרחבי העולם. חלק מהמוצרים כבר השתלבו במבחר של חנויות מובילות בעולם וביוני ישתלבו בחנויות בניו יורק. בימים אלו מתקיימת תערוכה בחסות otentu ובהובלת הסדנה לצורפות של יעל שקדי, בה יציגו מספר בוגרים נבחרים את יצירותיהם ויעמידו אותן למכירה. התערוכה הנקראת 'יומן מסע' תימשך עד ה-10 במאי ותוצג בקניון רמת אביב בשעות הפתיחה של הקניון

יומן מסע - ליאור ערוסי - תכשיטים
צילום: זיו אלון
יומן מסע - ליאור ערוסי - תכשיטים
צילום: זיו אלון
יומן מסע - ליאור ערוסי - תכשיטים
צילום: זיו אלון

Back to top button