מבזקיםפוליטי / מדיני

שלמה נאמן: "נתניהו הוכיח לא אחת בעבר כי הוא נאמן למפעל ההתיישבות"

ראשי הרשויות במועצת יש״ע נפגשו בשבוע שעבר (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו, במטרה לדון על הסוגיות הבוערות ביהודה ושומרון. ראשי הרשויות שהשתתפו בפגישה: שלמה נאמן, ראש מוא״ז גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע; בני כשריאל, ראש עיריית מעלה אדומים; אלי שבירו, ראש עיריית אריאל; מאיר רובינשטיין, ראש עיריית בית״ר עלית; ישראל גנץ, ראש מוא״ז בנימין; יוסי דגן, ראש מוא״ז שומרון; יוחאי דימרי, ראש מוא״ז הר חברון; דויד אלחייאני, ראש מוא״ז בקעת הירדן; אריה כהן, ראש מוא״ז מגילות; שי אלון, ראש מועצת בית אל; אבי רואה, ראש מועצת שער השומרון; אליהו ליבמן, ראש מועצת קרית ארבע; אסף מינצר, ראש מועצת אלקנה; אליהו גפני, ראש מועצת עמנואל; חננאל דורני, ראש מועצת קדומים; יגאל להב, ראש מועצת קרני שומרון; יהודה אלבוים, ראש מועצת בית אריה; אייל גלמן, ראש המינהלת היהודית בחברון וזאב (זמביש) חבר, מנכ״ל אמנה.

שלמה נאמן, ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע: ״מבחינתנו הפגישה של ראשי ההתיישבות עם ראש הממשלה היא חזרה לשגרה לאחר שהופסקה בימי הממשלה הקודמת כשראשיה סירבו לפגוש אותנו. הודנו לרה״מ נתניהו על ההישגים למען ההתיישבות שהביא יחד עם שרי ממשלתו בחודשים הספורים לכהונתנם וביניהם, הכרזה על תשעה יישובים חדשים, אישורם של אלפי יחידות דיור וסיכומים על הקצאות חסרות תקדים לפיתוח כבישים ותשתיות. רה״מ נתניהו הוכיח לא אחת בעבר כי הוא נאמן למפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון ואנו בטוחים שבממשלה זו הוא ימשיך לממש את עקרונותיו ואת רצון הבוחרים."

ראשי הרשויות דרשו מרה״מ לפעול ביד קשה כנגד הטרור ושולחיו, לשים בראש סדר העדיפויות את הטיפול בההשתלטות הבלתי חוקית של הרש״פ בשטחי C, ואת המשך הבנייה ופיתוח התשתיות בכל רחבי יהודה שומרון ובקעת הירדן. אנחנו מחזקים אותו ומודים לו על פגישה עניינית ומקצועית ומקווים שממשלתו תאריך ימים ותשלים את ימי כהונתה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button